🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26986.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

سلفی جهرمی با GLX؛ کاربران اینستاگرام از یک گوشی ایرانی چه می‌خواهند؟

وزیر پرخبر ارتباطات این‌ بار به دلیل گرفتن سلفی‌ در آینه با یک موبایل GLX در راس خبرها قرار گرفته است. آذری جهرمی با پستی که در اینستاگرام خود منتشر کرده، می‌گوید گوشی سامسونگش را ...

وزیر پرخبر ارتباطات این‌ بار به دلیل گرفتن سلفی‌ در آینه با یک موبایل GLX در راس خبرها قرار گرفته - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - است. آذری جهرمی با پستی که در اینستاگرام خود منتشر کرده، - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - می‌گوید گوشی سامسونگش را کنار گذاشته و این روزها از موبایل ایرانی آریا، ساخته‌ی شرکت GLX استفاده می‌کند؛ موبایلی که به گفته جهرمی «انصافا خوب است» اما «جای کار خیلی دارد».

اما - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - مسئله فراتر از یک حرکت تبلیغاتی برای یک سازنده ایرانی است. جهرمی از کاربران اینستاگرام درخواست کرده تا انتظارات خودشان - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - را در رابطه با موبایلی که همه مردم بتوانند آن را بخرند و استفاده کنند، به اشتراک بگذارند. او همچنین پیشنهاد داده تا اگر کسی دوست دارد داوطلب استفاده و تست این گوشی‌ها باشد، بگوید تا برایش ارسال شود.

نکته جالب همینجاست. سلفی وزیر در آینه دفترش در عمارت کلاه‌فرهنگی وزارت ارتباطات با موهای شانه شده، اکنون پرکامنت‌ترین پست حساب کاربری اینستاگرام او شده است. تا لحظه‌ای که این گزارش منتشر می‌شود بیشتر از ۱۷ هزار و ۲۰۰ نظر روی همین پست ثبت شده است. از سوی دیگر اگرچه این سلفی، پرلایک‌ترین پست وزیر در اینستاگرام نیست، اما بیشتر از ۷۰ هزار لایک داشته است.

بر اساس تحلیل و آماری که سرویس پردازش متن هوشمند «واکاویک» به سفارش دیجیاتو انجام داده، میانگین لایک‌ برای پست‌های اینستاگرام وزیر ارتباطات ۳۹ هزار و ۲۷۵ لایک و میانگین نظرات فقط ۲ هزار و ۷۴۹ کامنت در کل پست‌های جهرمی در اینستاگرام است. اما همانطور که می‌بینید این - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - پست جهرمی، استقبال عجیبی به همراه داشته است.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان

اما داده کلیدی و مهم‌تر اینجاست که ببینیم کاربران در پاسخ به سوال وزیر چه گفته‌اند. - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - تعداد نظرات بررسی شده تا زمان انجام این تحلیل، ۱۵ هزار و ۳۴۷ کامنت بوده‌اند که توسط ۱۲ هزار و ۹۵۱ نفر ثبت شده‌اند. بر اساس یافته‌های واکاویک، گرایش احساسی کاربران نسبت به گوشی GLX، منفی بوده است. البته نکته بسیار جالب اینجاست که فقط ۳.۴۹ درصد از کامنت‌ها روی پست وزیر مربوط به گوشی GLX بوده‌اند و آمار مربوط به گرایش احساسی، از دل همین ۳.۴۹ - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - درصد یعنی ۵۳۶ نظر استخراج شده است.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان

۵۱ درصد گرایش احساسی منفی داشته‌اند، ۲۰ درصد - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - گرایش احساسی مثبت و ۲۷ درصد هم گرایش احساسی خنثی به این سازنده ایرانی داشته‌اند. از سوی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - دیگر در این کامنت‌ها، بیشترین نقد به پشتیبانی، موجودی بازار، اتهام به چینی بودن و تامین قطعات بوده است.

اما وقتی به کل نظرات کاربران نگاه کنیم، می‌بینیم که بخش عمده آنها مربوط به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - تقاضای ارسال و آزمایش این گوشی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - بوده‌اند. در واقع ۱۸.۰۶ درصد یا ۲۷۷۲ کامنت، درخواست داشته‌اند که گوشی GLX برای آنها - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - ارسال شود.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان

در مرحله بعدی، - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - ۸.۶۲ درصد از کاربران در ۱۳۲۳ کامنت در پاسخ به سوال وزیر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - کاربران گفته‌اند که «کیفیت ساخت» برای آنها در اولویت است. جامعه‌ای ۷.۳۷ درصدی در ۱۱۳۱ - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - کامنت، «قیمت» را مهم‌ترین فاکتور دانسته‌اند. ۷.۳۶ درصد از کاربران در ۱۱۲۹ کامنت هم خواسته‌اند که این موبایل «قابل مقایسه با رقبای خارجی» باشد. موضوع مهم بعدی از نظر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - کاربران اینستاگرام، «دوربین» بوده است که ۷.۳۲ درصد از نظرات یا ۱۱۲۴ کامنت را به خود اختصاص داده. «سرعت»، ۴.۷۷ درصد از نظرات، «صفحه نمایش»، ۳.۸۶ درصد از نظرات و «پشتیبانی» هم ۳.۰۸ درصد از نظرات را به خود اختصاص داده‌اند.

نکته مهم اینجاست - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - که - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - «سیستم عامل» - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - و «حریم خصوصی» به شکل عجیبی کمترین اهمیت را داشته‌اند. تنها ۲.۸۱ درصد از کاربران سیستم عامل را یک فاکتور مهم دانسته‌اند و در نهایت حریم خصوصی با سهمی ۲.۱۴ درصدی و ۳۲۸ کامنت، در پایین‌ترین درجه اهمیت برای کاربران ایرانی است. سایر موضوعات هم ۳۱.۱۲ درصد از کامنت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که مرتبط با گوشی ایرانی نبوده‌اند، اما حجم بالای کلمه «حاجی» در آنها بسیار پر رنگ است. فایل JSON نظرات بررسی شده از اینجا قابل دانلود - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - است.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان

همه این‌ها در حالی است که کافه بازار در گزارش بهار ۹۸ خود اعلام کرده بود که تنها ۰.۲۵ درصد از چهل میلیون کاربر کافه بازار (حدود ۱۰۰ هزار نفر) از گوشی‌های GLX استفاده می‌کنند.

از سوی دیگر شرکت GLX یکی از تنها سازندگان موبایل در - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - ایران است. این شرکت در ماه‌های اخیر همکاری‌هایی با وزارت ارتباطات در خصوص توسعه اندروید ایرانی داشته است که در واقع نسخه‌ای از اندروید متن باز گوگل است. پیش از این «حمید - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - سعیدی»، مدیرعامل GLX در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرده بود که موبایل «آریا مینی» که سیستم عامل اندروید ایرانی روی آن نصب شده است، در - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - شهریور ماه به بازار می‌آید. او همچنین گفته بود که تعدادی از این - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر لنگرود استان گیلان - گوشی را برای وزارت ارتباطات ارسال کرده است که حالا به نظر می‌رسد جهرمی می‌خواهد به همین طریق، موبایل‌ها را به دست برخی افرادی که در درخواست آزمایش آن را داشته‌اند برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone