🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  3. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  4. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  5. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36650.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

شراکت فیسبوک و RED در توسعه یک دوربین حرفه‌ای واقعیت مجازی

فیسبوک اخیراً وارد شراکت تازه ای با کمپانی RED شده تا به توسعه دوربین های حرفه ای واقعیت مجازی بپردازد که می توانند تصاویری با رزولوشن بالا و آزادی عمل 6 درجه ای ثبت کنند؛ ...

فیسبوک اخیراً وارد شراکت تازه ای با کمپانی RED شده تا به توسعه دوربین های حرفه ای واقعیت مجازی بپردازد که می - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بابلسر استان مازندران - توانند تصاویری با رزولوشن بالا و آزادی عمل 6 درجه ای ثبت کنند؛ قابلیتی که باعث می شود این تصاویر به صورت همزمان یا Real-Time در محیط مجازی قابل مشاهده و کشف باشند. این سخت افزار که هنوز قیمت یا تاریخ عرضه مشخصی ندارد، بر مبنای پلتفرم Surround 360 فیسبوک ساخته می شود.

فیسبوک دوربین جدید RED را به به فیلم سازانی پیشنهاد می دهد که می خواهند با کیفیت ترین و عمیق ترین تجربه ممکن از سرگرمی و هنر را در قالب واقعیت مجازی ارائه دهند. گفتنی است که این - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بابلسر استان مازندران - خبر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بابلسر استان مازندران - در جریان کنفرانس توسعه دهندگان فیسبوک، موسوم به F8 منتشر شد.

برایان کابرال، یکی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بابلسر استان مازندران - از مدیران واحد مهندسی فیسبوک که در زمینه تصویربرداری کامپیوتری تخصص دارد می گوید «یک سال پیش ما به دنبال شریکی سخت افزاری بودیم که بتواند در ارائه این تکنولوژی به ما کمک کند». فیسبوک نه تنها به دنبال «کیفیت تصویری که می خواستیم» بود، بلکه میخواست سخت افزار به گونه ای توسعه یابد که هر تولیدکننده ای با سهولت هرچه تمام تر قادر به تصویربرداری و ضبط ویدیو با آن باشد و سپس به نرم افزارهای لازم - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بابلسر استان مازندران - برای ساخت تجربه واقعیت مجازی دسترسی یابد.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بابلسر استان مازندران
تصویری از پروتوتایپ نخستین Surround 360

از دو سال پیش، فیسبوک مشغول مشاوره دادن - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بابلسر استان مازندران - به اهالی صنعت دوربین بود که یک سخت افزار مخصوص - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بابلسر استان مازندران - واقعیت مجازی باید چگونه باشد. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بابلسر استان مازندران - با عرضه پلتفرم Surround 360، فیسبوک لیستی شامل مشخصات سخت افزاری مورد نیاز نیز منتشر کرد که 17 دوربین برای تصویربرداری واقعیت مجازی را شامل می شد.

فیسبوک در آن زمان نمی خواست سخت افزاری توسعه دهد یا آن را به مشتریان بفروشد؛ در عوض به دنبال افزایش تولید محتویات واقعیت مجازی بود تا وقتی مشتریان، هدست آکیلس ریفت را تهیه می کنند، به محتویات کافی دسترسی داشته باشند.

فیسبوک و RED در حال حاضر هیچ تصویر یا رندری از نسخه پروتوتایپ خود - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بابلسر استان مازندران - منتشر نکرده اند و RED تصمیم گرفته اعلام قیمت دستگاه را به آینده موکول کند. اما با توجه به قیمت گذاری رایج دوربین های RED که از 5 هزار دلار تا 80 هزار دلار متغیر هستند، می توانیم تصور کنیم با دوربینی بسیار گران قیمت طرف خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone