🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26990.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

آغاز تحقیقات گسترده درباره سیاست های ضد رقابتی کمپانی هایی مانند گوگل، آمازون و فیسبوک

دیوان عدالت آمریکا تحقیقات جدیدی را درباره سیاست های ضد رقابتی کمپانی های تکنولوژی بزرگ مانند فیسبوک، آمازون و گوگل به راه انداخته است. این بررسی ها بعد از اقدامات سیاستمداران جمهوری خواه و دموکرات ...

دیوان عدالت آمریکا تحقیقات جدیدی را درباره سیاست های ضد رقابتی کمپانی های تکنولوژی بزرگ مانند فیسبوک، آمازون و گوگل به راه انداخته است. این بررسی ها بعد از اقدامات سیاستمداران جمهوری خواه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گرگان استان گلستان - و دموکرات این کشور که ماه هاست ادامه دارد انجام می شوند.

این بازرسی ها با تحقیقات قبلی درباره اپل و گوگل متفاوتند

«ماکان دل رحیم»، دستیار دادستان کل آمریکا در بخش سیاست های - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گرگان استان گلستان - ضد رقابتی می گوید: «در غیاب قوانین جدی در زمینه رقابت بازار محور، پلتفرم های دیجیتال می توانند رفتارهایی از - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گرگان استان گلستان - خود - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گرگان استان گلستان - نشان دهند که در راستای خواسته های مصرف - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گرگان استان گلستان - کننده ها نباشد. بررسی های این وزارتخانه به این مشکلات مهم خواهد پرداخت.»

این بازرسی ها به بررسی رفتار کمپانی های تکنولوژی بزرگ در راستای از بین بردن رقابت می پردازند و از بازرسی های شرکت محور مانند آن چه از اوایل تابستان درباره اپل و گوگل در جریان است جدا خواهند بود. تحقیقات جدید به بررسی موتورهای جستجو، بسترهای رسانه ای و فروش خواهد پرداخت و هدفشان فرد یا شرکت معینی نیست.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گرگان استان گلستان
ماکان دل رحیم، دستیار ایرانی-آمریکایی دادستان کل آمریکا

طی یک بیانیه خبری که دیروز در اختیار رسانه ها - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گرگان استان گلستان - قرار گرفت، دیوان عدالت آمریکا اعلام کرد: «این تحقیق نگرانی های عمومی که کاربران، کسب و کارها و کارآفرینان درباره سیاست های ضد رقابتی موتورهای جستجو، شبکه های اجتماعی و برخی سرویس های فروش آنلاین مطرح کرده اند مد نظر قرار خواهند گرفت.»

دی ماه گذشته، دادستان کل آمریکا در جمع سناتورهای آمریکا اعلام کرد مایل است دیوان عدالت نگاهی دقیق تر به این مسئله داشته باشد که آیا شرکت هایی مانند گوگل و آمازون در حال سوء استفاده از تسلط خود بر بازار هستند یا خیر.

او در جلسه ای با سناتورها اعلام کرد: «مایلم مقامات بخش ضد رقابتی این موقعیت را از چنین دیدگاهی بررسی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گرگان استان گلستان - کنند. به نظر من بزرگ بودن لزوماً بد نیست، اما - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گرگان استان گلستان - احساس می کنم بسیاری از مردم مایلند بفهمند این غول ها چطور در سیلیکون ولی به وجود آمده اند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone