🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33372.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

پیروزی اپل بر کوالکام؛ واردات آیفون به آمریکا محدود نمی شود

به دنبال مشکلات حقوقی بین اپل و کوالکام کمیسیون تجارت بین الملل ایالات متحده تصمیم گرفته از واردات آیفون ها به ایالات متحده جلوگیری نشود. درگیری های حقوقی اپل و کوالکام از حدود 2 سال قبل آغاز ...

به دنبال مشکلات حقوقی بین اپل و کوالکام کمیسیون تجارت بین الملل ایالات متحده تصمیم گرفته از واردات آیفون ها به ایالات متحده جلوگیری - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مازندران استان مازندران - نشود.

درگیری - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مازندران استان مازندران - های حقوقی اپل و کوالکام - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مازندران استان مازندران - از حدود 2 سال قبل آغاز شده بود. این - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مازندران استان مازندران - دو شرکت تاکنون یکدیگر را به موارد متعددی متهم کرده اند. اپل از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مازندران استان مازندران - مدت ها پیش مدعی شده بود که کوالکام از موقعیت خود سوء استفاده می کند و  با حکمرانی در حوزه مودم های گوشی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مازندران استان مازندران - های هوشمند هزینه های غیر منطقی را طلب می کند. از سوی دیگر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مازندران استان مازندران - کوالکام، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مازندران استان مازندران - اپل را به موارد متعددی از جمله سرقت اسرار تجاری و تحویل آنها به اینتل متهم کرده است.

کوالکام از کمیسیون تجارت بین الملل ایالات متحده درخواست کرده بود واردادت آیفون های 7 و 7 - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مازندران استان مازندران - پلاس، 8 و 8 پلاس - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مازندران استان مازندران - و آیفون 10 که از چیپ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مازندران استان مازندران - های مودم اینتل بهره برده اند برای اپراتورهای AT&T و T-Mobile به آمریکا ممنوع شود. دلیل کوالکام این بود که چندین پتنت این شرکت نقض شده است.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مازندران استان مازندران

کوالکام اما درخواست ممنوعیت واردات آیفون هایی که از مودم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مازندران استان مازندران - های LTE این کمپانی بهره می بردند را ارائه نداده بود. دلیل این موضوع این گونه اعلام شده بود که احتمال اعمال ممنوعیت برای تعداد محدودی از دستگاه ها بیشتر خواهد بود.

کمیسیون در روز جمعه اعلام کرد با اینکه اپل پتنت مرتبط با فناوری مدیریت نیرو را نقض کرده ولی ممنوعیت مورد نظر اعمال نمی شود. قاضی مرتبط با این موضوع گفته بود «فاکتورهای منافع - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مازندران استان مازندران - عمومی» یکی از دلایلی است که دادگاه بر علیه کوالکام حکم داده است.

تا کنون اپل و کوالکام به این تصمیم پاسخ نداده اند اما می توان این موضوع را در جنگ طولانی بین این دو، یک پیروزی بزرگ برای اپل به حساب آورد. در طول ماه های گذشته ده ها شکایت از سوی دو طرف در دادگاه های مختلف ثبت شده است.

 

تماشا کنید: تست مقایسه کلی سرعت اپل واچ های مختلف با یکدیگر

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone