🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  3. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29867.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نسخه بتای واتساپ برای تبلت های اندرویدی منتشر شد

واتس اپ، یکی از پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های دنیا هنوز به طور رسمی برای تبلت‌های اندرویدی منتشر نشده است. اما خوشبختانه از امروز به بعد کاربران تبلت هم می‌توانند نسخه بتای این پیام‌رسان برای دیوایس‌های دارای نمایشگر ...

واتس اپ، یکی از پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های دنیا هنوز به طور رسمی برای تبلت‌های اندرویدی منتشر نشده است. اما خوشبختانه از امروز به بعد کاربران تبلت هم می‌توانند نسخه بتای این پیام‌رسان برای دیوایس‌های دارای نمایشگر بزرگ خود را دانلود نمایند.

از امروز، واتس اپ برای تبلت های اندرویدی هم در دسترس قرار گرفته که می‌توانید با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی نسبت به دانلود آن اقدام کنید. با این وجود، نسخه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر نور استان مازندران - تبلت واتس اپ هنوز در فاز بتاست و برای دانلود می‌بایست جزو تسترهای این اپلیکیشن باشید.

نسخه بتای واتس اپ برای تبلت های اندرویدی طبیعتا امکانات نسخه نهایی را ندارد و احتمالش هست که هنگام کار با آن متوجه باگ یا - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر نور استان مازندران - مشکلات ریز و درشتی بشوید. همچنین توجه داشته باشید که تبلت شما حتما باید سیم کارت خور باشد چرا که واتس اپ روی دستگاه‌های صرفا مبتنی بر وای فای اجرا نمی‌شود.

برای دانلود نسخه بتای واتس اپ برای تبلت‌ های اندرویدی می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که به خاطر بتا بودن این نسخه، امکان همگام‌سازی با حساب کاربری شما در گوشی وجود ندارد. بنابراین برای تست این نسخه ناچار به ساخت یک حساب جدید در واتس اپ خواهید بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر الچین نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
خیلی راضی ام از خدمات شرکت الو در تعمیر جارو برقی پاناسونیک VC-813 در منزلم. خیلی حرفه‌ای و سریع عمل کردند و بهم کمک کردند تا دوباره جارو برقی من به درستی کار کند. به همه پیشنهاد می‌دهم که اگر با مشکلی در تعمیر وسایل خانگی مواجه شدند با شرکت الو تماس بگیرند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone