🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  3. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  4. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  5. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29865.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

آغاز رتبه‌بندی کسب‌وکارهای اینترنتی؛ نتایج فعلاً عمومی نیست

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به عنوان متولی و ارائه دهنده نماد اعتماد الکترونیکی، رتبه بندی کسب‌وکارهای اینترنتی را آغاز کرده است. روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی خبر می‌دهد که با بررسی ۳ ماهه نحوه تعاملات ...

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به عنوان متولی و ارائه دهنده نماد اعتماد الکترونیکی، - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران - رتبه بندی کسب‌وکارهای اینترنتی را آغاز کرده است.

روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی خبر می‌دهد که با بررسی ۳ ماهه نحوه تعاملات و چگونگی پاسخگویی کسب‌وکارهای اینترنتی به شکایت‌های دریافتی،  امتیازدهی اولیه انجام شده و صرفاً برای خود خدمات دهندگان قابل مشاهده است. این در حالیست که هنوز عموم مردم از امتیاز کسب‌وکارهای اینترنتی مطلع نیستند.

«جعفر محمدی» نایب رییس کمیسیون تجارت الکترونیک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید یکی از ایراداتی که همواره بر مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وارد بوده، این است که هیچ‌وقت پاسخ مناسبی به شاکیان کسب‌وکارهای اینترنتی که داراری ای‌نماد هستند - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران - داده نمی‌شود.

به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران - نظر محمدی احتمالا مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در حال حاضر سیستمی برای رتبه‌بندی طراحی کرده و لازم است تا در ابتدای کار بازخوردهای این اقدام را بررسی کند و پس از رفع ایرادات احتمالی نتایج را در اختیار عموم قرار دهد:

«به عنوان مثال بدانند که کسب و کارها چقدر آن را می‌پذیرند و شکایات وارده تا چه‌ اندازه وارد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران - است. در واقع تا زمانی‌که بازخوردی نگرفته‌اند و به نتیجه نرسیده‌اند، انتشار آن در میان عموم مردم می‌تواند - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران - تاثیرات مخربی داشته باشد. بنابراین منطقی‌ست تا مراحل آن را کامل انجام دهند و پس - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران - از حصول نتیجه قطعی آن را منتشر کنند. ولی اگر قرار باشد که نتایج همیشه در اختیار صاحبان کسب و کار - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران - بماند و مردم به آنها دسترسی نداشته باشند، این کار هیچ فایده‌ای نخواهد داشت چون صاحبان مشاغل اینترنتی خودشان می‌دانند که چه نظارت و عملکردی نسبت به شکایات مشتریان‌شان دارند.»

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران

ایراد دیگری که محمدی به این کار وارد می‌کند این است که مرکز توسعه تجارت الکترونیکی که خودش را - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران - متولی صدور مجوز مشاغل اینترنتی می‌داند، نباید کسب و کارهای اینترنتی را رتبه‌بندی کرده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران - و به آنها امتیاز بدهد. به عقیده محمدی درصورتیکه در آینده به این ارزیابی‌ها ایرادی وارد شود و یا در یکی از این کسب‌وکارها که رتبه‌بندی شده‌اند، تخلفی صورت گیرد، مردم و مشتریان اعتماد خود را به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران - که یک - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران - نهاد متولی‌است، از دست خواهند - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران - داد و بهتر است که بخش خصوصی عهده‌دار این کار شود.

«میلاد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران - جهاندار» کارشناس حوزه فناوری و فین‌تک نیز در گفتگو - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران - با دیجیاتو عملکرد مرکز توسعه تجارت الکترونیکی را در صدور ای‌نماد که یکی از اصلی‌ترین وظایف این مرکزست بسیار ضعیف ارزیابی می‌کند و می‌گوید نظرات مردم در فضای مجازی حاکی از عملکرد ضعیف این سازمان جهت رسیدگی به شکایات کاربران است و حالا ورود این مرکز به این موضوع جای سوال دارد.

جهاندار معتقد است که پروژه ای‌نماد با شکست مواجه شده‌ و این موضوع که مرکز - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران - توسعه تجارت الکترونیک قصد دارد در جایگاه کارشناس قرار گرفته و مشاغل اینترنتی را رتبه‌بندی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران - کند، بسیار عجیب است، ضمن - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران - آنکه این امکان برای کاربران وجود دارد که در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران - پلتفرم‌های مختلف نظرات خود را در مشاغل - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران - اینترنتی بیان کنند:

«در شرایطی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران - که کشور در تحریم به‌سر می‌برد و برای تامین بودجه با مشکلات - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران - فراوانی روبروست تعریف و اجرای این پروژه ناراحت کننده‌است چراکه نتیجه این پروژه تنها برای صاحب کار قابل مشاهده‌ و مشخص نیست خروجی این بررسی در برای چه کسانی خواهد بود و چه تاثیرگذاری خواهد داشت. اجرای این پروژه‌ها تنها اتلاف منابع و بی‌نتیجه است.»

گفتنی‌ست صاحبان کسب و کارها می‌توانند از طریق پنل کاربری خود در سامانه ای‌نماد به بخش مدیریت کسب - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران - و کار رفته و با کلیک بر روی دکمه «تغییرات امتیاز»، میزان امتیاز دریافتی حاصل از ارزیابی عملکرد خودشان در پاسخگویی به شکایات و سایر جزئیات مربوطه را مشاهده کنند. همچنین کسب و کارها می‌توانند هرگونه نقطه نظر یا پیشنهادات خود را از طریق - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کلاردشت استان مازندران - درج تیکت در سامانه نماد اعتماد الکترونیکی با محوریت رتبه بندی منعکس کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone