🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21578.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سیستم DORIS و انقلابی در ذخیره‌سازی اطلاعات در DNA

طبیعت در بسیاری از زمینه‌ها عملکرد بالاتری نسبت به فناوری دارد که یکی از آن‌ها، ذخیره‌سازی اطلاعات است. DNA می‌تواند حجم بالایی دیتا ذخیره کند و حالا به لطف توسعه سیستم «DORIS»، ذخیره‌سازی اطلاعات در ...

طبیعت در بسیاری از زمینه‌ها عملکرد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اردستان استان اصفهان - بالاتری نسبت به فناوری دارد که یکی از آن‌ها، ذخیره‌سازی اطلاعات - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اردستان استان اصفهان - است. - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اردستان استان اصفهان - DNA می‌تواند حجم بالایی دیتا ذخیره کند و حالا به لطف توسعه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اردستان استان اصفهان - سیستم «DORIS»، ذخیره‌سازی اطلاعات در DNA مصنوعی می‌تواند کاربرد بیشتری در آینده داشته باشد.

هر گرم از DNA می‌تواند حاوی ۲۱۵ میلیون گیگابایت اطلاعات باشد و هر سلول از بدن، حجم بالایی از اطلاعات را به وسیله DNA نگهداری می‌کند. با توجه به این موضوع، محققان بدنبال ذخیره‌سازی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اردستان استان اصفهان - اطلاعات در DNA هستند و اعلام کرده‌اند که سیستم‌های فوق‌العاده متراکم می‌توانند تمام - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اردستان استان اصفهان - اینترنت که حجمی نزدیک به ۷۰۰ میلیارد گیگابایت دارد را درون یک جعبه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اردستان استان اصفهان - کفش ذخیره کنند.

DNA علاوه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اردستان استان اصفهان - بر ظرفیت بالا، عمر طولانی نیز دارد. بهترین حافظه‌های جامد و دیسک‌های بلوری در شرایط ایده‌ال می‌توانند حداکثر چندین دهه سالم باقی بمانند، اما - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اردستان استان اصفهان - داخل DNA شاید تا چندین میلیون سال اطلاعات را بدون هیچ مشکلی نگهداری کند.

در حالی که با یک ایده جذاب روبه‌رو هستیم، وجود برخی مشکلات در خواندن و نوشتن اطلاعات مانع از دستیابی به آن در مقیاس کلان می‌شود. با این حال محققان در دانشگاه ایالتی «کارولینای شمالی» به فناوری دست پیدا کرده‌اند که - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اردستان استان اصفهان - می‌تواند - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اردستان استان اصفهان - بر برخی محدودیت‌ها غلبه کند. «Albert Keung»، یکی از نویسندگان این مقاله اعلام کرده:

«اکثر سیستم‌های ذخیره اطلاعات در DNA برای دسترسی به فایل‌های ذخیره شده به «واکنش زنجیره‌ای پلیمراز» (PCR) وابسته هستند که اگرچه عملکرد بسیار بهینه‌ای در زمینه کپی کردن اطلاعات دارد، اما با چالش‌هایی همراه است. ما موفق به توسعه سیستمی با نام «عملیات پویا و ذخیره‌سازی اطلاعات با امکان استفاده مجدد» یا DORIS شده‌ایم که به PCR وابستگی ندارد. همین موضوع باعث رفع برخی مشکلات کلیدی در زمینه استفاده کاربردی از سیستم‌های ذخیره اطلاعات در DNA می‌شود.»

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اردستان استان اصفهان

در سیستم‌ ذخیره‌سازی اطلاعات در DNA ساخته شده روی PCR، اطلاعات در رشته‌های DNA رمزگذاری می‌شوند و بطور آزاد در «سوپ ژنتیکی» شنا می‌کنند. توالی اتصال‌دهنده اولیه به انتهای این رشته‌ها متصل شده‌اند و عملکردی مشابه نام فایل‌ها دارند. زمانی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اردستان استان اصفهان - که به یک فایل نیاز داشته باشید، PCR برای جستجو میان این سوپ برای توالی اتصال‌دهنده اولیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. سپس اطلاعات موجود در رشته‌های DNA بازیابی و کپی می‌شوند.

مشکل اصلی در این فرایند، نیاز به گرم کردن و سپس سردن - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اردستان استان اصفهان - کردن سوپ است تا DNA - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اردستان استان اصفهان - با رشته دوقلو از هم جدا شوند. این اقدام به صورت جداگانه باعث نابودی فایل اصلی می‌شود، بنابراین افزایش و کاهش دما باید درون آن ادغام شود که همین موضوع کاربرد آن را از بین می‌برد.

در مقاله جدید، محققان به سیستمی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اردستان استان اصفهان - دست پیدا کرده‌اند که مشکلات قبلی را دور می‌زند. توالی اتصال‌دهنده اولیه در DORIS از یک DNA با دم تک رشته‌ای که در انتها آویزان است، ساخته شده. این ساختار مانع از شکافتن اطلاعات برای بازیابی فایل‌ها می‌شود.

DORIS می‌تواند در دمای اتاق کار کند که همین موضوع استفاده از آن برای توسعه فناوری‌های مدیریت اطلاعات در DNA را عملی‌تر می‌کند. در - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اردستان استان اصفهان - حال حاضر این سیستم یک اثبات مفهوم تاثیرگذار است، اما محققان قصد دارند که کارایی آن را بهبود دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone