تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13316.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: مسدودسازی سایت‌ها خلاف قانون اساسی است

وزیر ارتباطات تاکید کرده مسدود سازی سایت‌ها خلاف اصل ۲۵ قانون اساسی است. او می‌گوید قانون به قاضی یا کارگروه تعیین مصادیق (کارگروه فیلترینگ) صرفا اجازه پالایش محتوای مجرمانه داده است و نباید سایت‌ها به ...

وزیر ارتباطات تاکید کرده مسدود سازی سایت‌ها خلاف اصل ۲۵ قانون اساسی است. او می‌گوید قانون به قاضی یا کارگروه تعیین مصادیق (کارگروه فیلترینگ) صرفا اجازه پالایش محتوای مجرمانه داده است و نباید سایت‌ها به دستور آنها مسدود شوند.

«محمدجواد آذری جهرمی» در گفتگویی تفصیلی با - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشتپر استان گیلان - روزنامه اعتماد با اشاره به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشتپر استان گیلان - احضارش به دادسرای فرهنگ و رسانه اعلام کرده که دلیل اولیه احضار او به دادسرا بحث عدم اجرای دستور قضایی مبنی بر فیلترینگ اینستاگرام بوده که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشتپر استان گیلان - از نظر او «ذاتا ایراد دارد». او در این رابطه توضیح داده: «اشکال حقوقی بر آن وارد است و قابل اجرا نیست، چون بنا بر اصل 25 قانون اساسی، سانسور ممنوع است مگر با حکم قانون. قانون بر کلمه پالایش مصادیق مجرمانه به جای انسداد تاکید دارد.»

به گفته وی بسیاری از وب‌سایت‌هایی که در ایران مسدود شده‌اند؛ به صورت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشتپر استان گیلان - غیرقانونی فیلتر هستند: «مسدودسازی وب‌سایت‌ها نه در اختیار قاضی است و نه در شأن کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه و جزو حقوق عامه است.»

جهرمی در اینباره بیشتر توضیح داده است: «در همان مقطع ابتدایی که حکم دادیار استان فارس اعلام شد به آن اعتراض کردیم، چون کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه به این نتیجه رسیده که به جای انسداد کامل به دنبال پالایش هوشمند باشد. این اتفاق هم افتاده. درخواست دادستانی این بوده که چون این مصداق مجرمانه از بین - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشتپر استان گیلان - رفته همان حکم انسداد اجرا شود. پاسخ ما هم روشن بوده. انسداد در شوونات این قاضی نبوده و بنابراین اجرا نشده است. حالا آقایان می‌گویند که از دستورات قضایی سرپیچی صورت گرفته است.»

اینستاگرام فیلتر نمی‌شود

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشتپر استان گیلان

در دو انتخابات گذشته ریاست جمهوری، تلگرام مهم‌ترین - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشتپر استان گیلان - و اصلی‌ترین - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشتپر استان گیلان - پلتفرم تبلیغات انتخاباتی بوده است. آیا در فاصله سه ماه مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده، این‌بار - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشتپر استان گیلان - اینستاگرام قرار است - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشتپر استان گیلان - بار شبکه‌های اجتماعی را به دوش بکشد و به همین دلیل جریان‌هایی به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشتپر استان گیلان - دنبال فیلتر این شبکه اجتماعی هستند؟  جهرمی در پاسخ به این سوال می‌گوید:

«همواره این موضوع مطرح است که قبل از انتخابات حرکاتی برای محدودسازی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشتپر استان گیلان - شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد. در اسفند 91 کمیسیون امنیت مرکز ملی فضای مجازی مصوبه‌ای را ابلاغ کرد که طی آن تمام فیلترشکن‌ها باید مسدود می‌شدند. در انتخابات 94 مباحثی پیرامون وایبر صورت گرفت. در سال 96 فشار زیادی برای فیلترینگ تلگرام صورت گرفت که موفق نبود. در انتخابات 98 نسخه‌های فارسی تلگرام مسدود شدند و فشار به شبکه‌های اجتماعی بی‌ربط به انتخابات نیست. فقط اینستاگرام هم نیست. تمام شبکه‌های اجتماعی در معرض دیدگاه‌های مبارزه‌جویانه‌ای قرار می‌گیرد. برخی گروه‌های سیاسی، دستگاه‌هایی که در حوزه امنیت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشتپر استان گیلان - مسئولیت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشتپر استان گیلان - دارند، اعتقاد دارند که شبکه‌های اجتماعی می‌توانند موجب بحران شوند و چون مدیریت بحران را مشکل می‌دانند راهکار مسدود‌سازی را پیشنهاد می‌دهند.»

جهرمی در صحبت‌های خود به اعتماد می‌گوید اینستاگرام فیلتر نمی‌شود: «البته من مسئول فیلترینگ نیستم؛ اما تا جایی که می‌دانم با توجه به شرایط اقتصادی اینستاگرام فیلتر نمی‌شود.»

نمی‌دانم چرا برخوردی با فروشندگان VPN نمی‌شود

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشتپر استان گیلان

او در پاسخ به این سوال که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشتپر استان گیلان - چرا وی‌پی‌ان‌ها مسدود نمی‌شوند و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشتپر استان گیلان - چه کسانی پشت آن هستند؟ می‌گوید: « نمی‌شود VPNها را مسدود کنیم، چون - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشتپر استان گیلان - کاربردهای مشروعی هم دارد. امروز بسیاری از خدمات اینترنتی برای ip‌های ایرانی بسته شده و چاره‌ای جز استفاده از VPN برای ایرانیان باقی نمانده‌است. VPNها ابزاری برای خنثی‌یسازی تحریم‌ها هستند. بنابراین نمی‌شود اینها را به کلی بست.»

او درباره اینکه چه کسی پشت فروش VPNهاست نیز اظهار بی‌اطلاعی کرده است: «کسی که VPN می‌فروشد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشتپر استان گیلان - و حساب بانکی روشنی دارد و با گردش مالی چند صد میلیاردی در حال - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر هشتپر استان گیلان - فعالیت است هیچ‌گاه با برخوردی مواجه نمی‌شود؟ من هم نمی‌دانم چرا برخورد نمی‌شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone