🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26257.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ایرانسل اینترنت آزاد زائران اربعین را در قالب «بسته‌های رومینگ» محاسبه می‌کند

بر اساس اعلام ایرانسل مصرف اینترنت آزاد زائران اربعین این اپراتور در قالب «بسته‌های رومینگ» محاسبه و مبلغ مازاد پرداخت شده به آنها برگردانده خواهد شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با توجه به پیشنهاد ...

بر اساس اعلام ایرانسل مصرف اینترنت آزاد زائران اربعین این اپراتور در قالب «بسته‌های رومینگ» محاسبه و مبلغ مازاد پرداخت شده به آنها برگردانده خواهد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - با توجه به - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر محاسبه هزینه اینترنت آزاد مصرفی اربعین در کشور عراق به صورت بسته‌های اینترنت برای - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مشترکان اپراتورهای تلفن همراه و با نظر مساعد سهامداران ایرانسل، مازاد پرداختی هزینه اینترنت با تعرفه آزاد، به حساب مشترکان ایرانسل برگردانده - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می‌شود.

به گفته ایرانسل تا پایان راهپیمایی اربعین، ۱.۷ میلیون - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مشترک ایرانسل از خدمات رومینگ - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دیتا استفاده کرده‌اند که نسبت به سال گذشته ۷۸ درصد افزایش داشته است. بر همین اساس ایرانسل اعلام کرد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که مصرف اینترنت با تعرفه آزاد مشترکان این اپراتور در ایام اربعین در کشور عراق، به صورت بسته‌های رومینگ محاسبه شده و مازاد پرداختی به صورت بستانکاری - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در قبض مشترکان دائمی و اعمال شارژ در حساب مشترکان اعتباری منظور خواهد شد.

به دلیل اطلاع‌رسانی شفاف و فراگیر از سوی ایرانسل در زمینه تعرفه‌های رومینگ ویژه اربعین و نیز با توجه به اینکه بخش زیادی از مشترکان ایرانسل از سیم‌کارت‌های پیش پرداخت (اعتباری) استفاده می‌کنند، شمار زیادی از مشترکان ایرانسل بسته‌های اینترنت رومینگ را فعال کردند و به این ترتیب، مبلغ قابل توجهی از اعتبار آنها به صورت اینترنت آزاد محاسبه نشده و تنها حدود ۳۰ درصد از مبلغ ۲۶ میلیارد تومان اعلام شده توسط وزیر ارتباطات و - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - فناوری اطلاعات، مربوط به مشترکان این اپراتور است.

ایرانسل همچنین در اطلاعیه‌اش اعلام کرده است: «در اربعین ۱۳۹۸ و برای تکریم زائران اربعین، با برگزاری جلسه‌های مذاکره با اپراتورهای عراقی با - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - حضور نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، موفق به کاهش تعرفه مکالمه و پیامک و نیز ارائه بسته‌های تخفیفی رومینگ ویژه این ایام شده - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone