🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40734.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بوئینگ تولید بزرگ ترین جت دو موتوره جهان را آغاز کرد

کمپانی بوئینگ اخیراً تولید تازه ترین هواپیمای خود را آغاز کرده که تماماً بدون دخالت دست انسان تولید می شود. این کمپانی به تازگی جمعی را به خط تولید خود در واشنگتن دعوت کرده تا ...

کمپانی بوئینگ اخیراً تولید تازه ترین هواپیمای خود را آغاز کرده که تماماً بدون دخالت دست انسان تولید می شود. این کمپانی به تازگی جمعی را به خط تولید خود در واشنگتن دعوت کرده تا شاهد رباتی تک دست باشند که به عنوان نخستین گام اسمبلی، باله ای 33 متری را روی بدنه عظیم نسخه آزمایشی 777X سوار می کند؛ هواپیمایی که بزرگترین و مقرون - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به صرفه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ترین جت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دو موتوره جهان خواهد بود و در سال 2019 به پرواز در می آید.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان

777X که در نمایشگاه Dubai Airshow سال 2013 معرفی شد، با اتکا بر مهندسی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و ابداعات داخلی بوئینگ 777 و 787 دریم لاینر تولید می گردد. با قیمت 350 میلیون دلار، 777X - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دو موتوره در دو مدل 7778 و 7779 عرضه می شود که هرکدام قادر به پیمایش مسیری 16 هزار کیلومتری بوده و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - 350 الی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - 425 مسافر را در خود جای می دهند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان

اما چیزی که از 777X را از سایر همتایانش متمایز می کند، باله های سبک وزن آن است که از ترکیبی شامل 644 کیلومتر نوار کربن عمل آورده شده در اتوکلاوی مخصوص بهره می برد. نتیجه نهایی، افزایش 7 متری فاصله میان انتهای دو بال و رسیدن آن به 72 متر است. این ویژگی به هواپیما اجازه می دهد - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تا استفاده بهینه از سوخت را به حداکثر برساند و از طرف دیگر، موتور توربوفن GE9X با رانشگر تازه خود تا 10 درصد بهینه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تر از تمام مدل های پیشین ظاهر می شود.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان

علاوه بر این ها، نوک بال های 777X تاشو هستند و به همین خاطر، می توان از آن در گیت های هواپیمایی استاندارد استفاده کرد. از دیگر مشخصاتی که بوئینگ درباره آن ها صحبت کرده می توان به پنجره های بزرگ تر برای تماشای هرچه بهتر محیط بیرونی، نورپردازی تازه داخل هواپیما و فضای بیشتر بالای صندلی برای حمل ساک های مسافرتی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اشاره کرد. در حال حاضر بوئینگ 326 سفارش از سوی خطوط هوایی گوناگون مانند لوفت هانزا، اتحاد، امارات، قطر، سنگاپور و غیره دریافت کرده است.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone