🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44655.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل اسپیکر هوشمند خانگی HomePod را معرفی کرد

اپل امشب همان طور که انتظار می رفت، در جریان کنفرانس سالانه توسعه دهندگان WWDC 2017 از یک دستگاه اسپیکر خانگی مجهز به دستیار صوتی هوشمند رونمایی کرد که HomePod نام دارد. این کمپانی همچون ...

اپل امشب همان طور که انتظار می رفت، در جریان کنفرانس سالانه توسعه دهندگان WWDC 2017 از یک دستگاه اسپیکر خانگی مجهز به دستیار صوتی هوشمند رونمایی کرد که HomePod نام دارد. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این کمپانی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - همچون همیشه اظهار داشت محصول جدید آنها، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حوزه موسیقی خانگی را متحول خواهد ساخت.

اسپیکر هوم پاد با استفاده از چیپست قدرتمند، کاملاً از محیط فیزیکی اطرافش آگاه است

این اسپیکر هوشمند - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از یک ردیف هفت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تایی بلندگوهای توییتر بهره می گیرد. علاوه بر آنها، ساب ووفر 4 اینچی در مرکز - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - استوانه و رو به بالا، صدای بیس عمیق و فراگیر را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تولید می نماید. در این دستگاه از چیپست قدرتمند A8 استفاده شده تا با تشخیص هوشمند محیط و شرایط - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فضای اطراف - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و به لطف «آگاهی فیزیکی»، بهترین صدای ممکن را ارائه کند. همچنین دو دستگاه هوم پاد می توانند با یکدیگر همکاری کرده و تجربه صوتی را ارتقاء دهند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

واضح است که HomePod با اپل موزیک سازگار بوده و به صورت وایرلس به مجموعه قطعات موسیقی دسترسی خواهد داشت. مجموعه شش تایی میکروفون به کار رفته - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در این دستگاه ضمن استفاده از سیری، قابلیت های ویژه ای برای کنترل موسیقی را نیز ارائه می دهند. مثلاً می توانید از هوم پاد بپرسید درامر این آهنگ چه کسی است، یا برترین آهنگ پنجشنبه هفته گذشته چه بوده؟

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

تمام قابلیت های هوشمند سیری از طریق هوم پاد در دسترس خواهند بود

علاوه بر پشتیبانی از موزیک، هوم پاد می تواند به عنوان یک دستیار خانگی نیز ایفای نقش کند. در این حالت سیری برای تبدیل واحد، شنیدن اخبار، وضعیت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آب - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و هوا، ترافیک، نتایج ورزشی، اعلان ها، تایمر و غیره به کار می رود. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از طرفی خدمات دیگر اکوسیستم اپل نیز با این اسپیکر به صورت یکپارچه عمل می کنند، مثلاً می توانید از طریق آن و به کمک اپلیکیشن iMessages پیام بفرستید، یا دیوایس های هوم کیت را کنترل نمایید.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در واقع هوم پاد می تواند به عنوان هاب کنترل مرکزی پلتفرم HomeKit نیز عمل کند و ابزارهای هوشمند خانگی را تحت کنترل بگیرد. این اسپیکر در دو رنگ سفید و خاکستری - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از ماه دسامبر 2017 به قیمت 349 دلار وارد بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیوانزاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر تعمیرچی منطقه باغمیشه تبریز آذربایجان شرقی کار انجام میده؟
پاسخ: بله در باغمیشه تبریز شهر آذربایجان شرقی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone