🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12176.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

هزینه‌ی سفر اسنپی در لحظه با رانندگان تسویه می‌شود

اسنپ با فراهم کردن قابلیت «تسویه حساب در لحظه» سعی کرده نگرانی کاربران راننده‌ درباره‌ی دسترسی آنی به درآمدشان را برطرف کند. درآمد کاربران راننده با فعال کردن امکان «تسویه در لحظه» اسنپ در کمتر ...

اسنپ با فراهم کردن قابلیت «تسویه حساب در لحظه» سعی کرده نگرانی کاربران راننده‌ درباره‌ی دسترسی آنی به درآمدشان را - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - برطرف کند. - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - درآمد کاربران - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - راننده با فعال کردن امکان «تسویه در لحظه» اسنپ در کمتر از چند دقیقه به حسابشان واریز می‌شود.

این تاکسی اینترنتی برای دسترسی بیشتر کاربران راننده خود به این قابلیت و پوشش‌دهی وسیع آن، تعداد بانک‌هایی را که از امکان تسویه حساب در لحظه‌ی اسنپ پشتیبانی می‌کنند به ۱۲ بانک افزایش داده است. در حال حاضر بانک‌های ملی، ملت، صادرات، پاسارگاد، سپه، تجارت، شهر، پارسیان، کشاورزی، انصار، آینده و سامان از قابلیت تسویه در لحظه‌ی اسنپ پشتیبانی می‌کنند.

پوشش‌دهی ۸۵ درصدی قابلیت «تسویه در لحظه» اسنپ 

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نمین استان اردبیل

«فرید شهابی» مدیر تجاری اسنپ، درباره‌ی پوشش‌دهی گسترده‌ی امکان تسویه در لحظه این شرکت می‌گوید: «این ۱۲ بانک حدود ۸۵ درصد از کاربران راننده‌ی ما را - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - پوشش می‌دهند - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - و در حال حاضر به‌طور میانگین در یک هفته ۴۵ درصد از تسویه‌‌ حساب اسنپ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - با کاربران راننده به‌صورت در لحظه انجام می‌شود.»

دو گزینه‌ی «تسویه در لحظه» و «تسویه روزانه» برای کاربران راننده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - اسنپ فعال است. اگر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - کاربر راننده تسویه روزانه را انتخاب کند حساب او به طور روزانه تسویه می‌شود. اما در صورت انتخاب تسویه در لحظه، تا ۵ بار در روز و تا - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - سقف ۷۵۰ هزار تومان می‌تواند درخواست تسویه حساب دهد و در کمتر از چند دقیقه، مبلغ کارکرد او به حساب بانکی‌اش واریز می‌شود.

به این ترتیب اسنپ در هر زمانی که مد نظر راننده باشد می‌تواند با - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - او تسویه حساب کند. برای اطلاعات - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - بیشتر درباره‌ی تسویه حساب در لحظه‌ی اسنپ می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

چرا هنوز درخواست پول نقد یا کارت به کارت مطرح می‌شود؟

به گفته‌ی شهابی، اسنپ تلاش می‌کند تا شرایط را به‌گونه‌ای فراهم کند که درخواست پول نقد از سوی کاربران راننده به حداقل برسد و مسافران با پرداخت آنلاین و به‌راحتی هزینه‌ی سفر خود را پرداخت کنند. اما با وجود فراهم شدن امکان تسویه در لحظه چرا برخی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - از کاربران راننده هنوز - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - پرداخت نقدی را به آنلاین ترجیح می‌دهند؟

یکی از مواردی که کاربران راننده به آن اشاره می‌کنند معطل - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - شدن آن‌ها هنگام رسیدن به مقصد است، زیرا مسافر بعد از رسیدن به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - مقصد اقدام به شارژ اعتبار خود می‌کند. این معطلی برای کاربر راننده‌ای که می‌خواهد سفر بعدی خود را شروع کند به‌صرفه نیست و در نتیجه پرداخت نقدی را ترجیح می‌دهد.

علاوه بر اینکه اسنپ به کاربران راننده‌ی خود توصیه می‌کند با توجه به دسترسی گسترده به قابلیت تسویه در لحظه از درخواست پول نقد خودداری کنند، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - لازم است مسافران نیز همکاری لازم را هنگام پرداخت آنلاین داشته باشند تا از مواردی مانند معطلی کاربران راننده جلوگیری شود.

پرداخت کارت به کارت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - نیز خلاف قوانین اسنپ است، زیرا اگر مشکلی در این فرایند به وجود آید، این شرکت امکان پیگیری موضوع را نخواهد داشت. برای مثال اگر هنگام واریز مبلغ به جای ۴صفر به اشتباه ۵صفر وارد کنید امکان اثبات و بازگرداندن مبلغ با چالش‌هایی همراه می‌شود.

در پایان گفتنی است، اگر قصد دارید فعالیت خود را، به عنوان کاربر راننده، در ناوگان اسنپ شروع کنید می‌توانید همین حالا، بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری، از طریق این صفحه ثبت‌نام کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone