🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15697.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

دوربین شیائومی می ۱۱ در بررسی DxOMark امتیازی پایین‌تر از آیفون ۱۲ مینی گرفت

چندین ماه از معرفی و عرضه گوشی می ۱۱ می‌گذرد، اما حالا DxOMark دوربین آن را بررسی کرده. دوربین شیائومی می ۱۱ در این بررسی امتیاز ۱۲۰ را بدست آورده که تفاوتی با امتیاز گوشی ...

چندین ماه از معرفی و عرضه گوشی می ۱۱ می‌گذرد، اما حالا DxOMark دوربین آن را بررسی کرده. دوربین شیائومی می - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - ۱۱ در این بررسی امتیاز ۱۲۰ را بدست آورده که تفاوتی با امتیاز گوشی پیکسل ۵ ندارد.

امتیاز این گوشی هوشمند بسیار پایین‌تر از برادر بزرگترش یعنی می ۱۱ اولترا - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - است که هم اکنون با امتیاز ۱۴۳ در صدر لیست DxOMark قرار دارد. شیائومی می ۱۱ همچنین در رده‌ای پایین‌تر از آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی قرار گرفته است.

دوربین شیائومی می ۱۱ در بخش عکاسی به امتیاز ۱۲۷، - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - در بخش - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - زوم به امتیاز ۵۹ و در نهایت در بخش فیلم‌برداری به امتیاز ۱۰۷ دست پیدا کرده. این گوشی هوشمند به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده که برای مثال می ۱۰ تی پرو هم از دوربین با این رزولوشن بهره می‌برد. این دستگاه در بخش عکاسی، زوم و فیلمبرداری به ترتیب امتیاز‌های ۱۲۱، ۶۱ و ۱۱۰ را کسب کرده است.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی

DxOMark در بررسی خود از جزئیات بالای تصاویر این پرچمدار خبر داده و در بخش بافت به آن امتیاز ۱۱۱ داده است. - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - با این حال - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - فوکوس خودکار این دستگاه عملکرد ضعیف‌تری نسبت به سایر پرچمدارها دارد که البته این موضوع مربوط به محیط‌های تاریک می‌شود. اگر نور محیط کافی باشید، دوربین شیائومی می ۱۱ با دقت بالا و در زمان کوتاهی روی سوژه فوکوس می‌کند.

دوربین اولترا واید این گوشی شیائومی هم عملکرد قابل قبولی دارد، اما با مشکلاتی مانند رنگ نه چندان مناسب دست و پنجه نرم می‌کند.

در صورتی که شیائومی بجای دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو از یک دوربین تله‌فوتو در این پرچمدار استفاده می‌کرد، شاهد امتیاز بالاتری در بخش زوم و در نهایت امتیاز - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - کلی بهتری برای آن - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - بودیم. نتیجه چنین تصمیمی، کاهش جزئیات در هنگام زوم توسط این دستگاه است.

دوربین شیائومی می ۱۱ در تصاویر پرتره عملکرد مناسبی در جداسازی سوژه از پس زمینه دارد، با این حال خروجی برخی مواقع مصنوعی به نظر می‌رسد.

در بخش فیلم‌برداری با نویز بسیار کمی مواجه هستیم و در رزولوشن 4K جزئیات زیادی به چشم می‌خورد. با وجود چنین موارد مثبتی، در شرایط نوری ضعیف دقت رنگ کاهش پیدا می‌کند و روی خروجی تاثیر منفی می‌گذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone