🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38514.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نتایج نه چندان درخشان موبایل های گلکسی S9 و S9 پلاس در تست باتری

پرچمداران جدید سامسونگ مدت کوتاهی هست که وارد بازار شده اند و به تدریج نتایج تست های مختلفی از این موبایل ها در حال انتشار است. به طور حتم عملکرد باتری یکی از مهمترین پارامترهایی ...

پرچمداران جدید سامسونگ مدت کوتاهی هست که وارد بازار شده اند و به تدریج نتایج تست های مختلفی از این موبایل ها در حال انتشار است. به طور حتم عملکرد باتری یکی از مهمترین پارامترهایی است که کاربران پیش از خرید یک پرچمدار با قیمتی گزاف به آن توجه می کنند.

نتایج بررسی یک هفته ای متخصصین وبسایت phonearena نشان می دهد که دو موبایل گلکسی S9 و S9 - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پلاس سامسونگ در زمینه باتری عملکرد نسبتاً مشابهی با پرچمداران سال قبل شرکت کره ای دارند. این یعنی گرچه ظرفیت باتری این دو موبایل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - قابل قبول بوده و شرکت سازنده نیز بهینه سازی های زیادی را در مصرف انرژی آن لحاظ کرده، - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اما همچنان در یک کاربری معمولی می بایست روزی یک بار موبایل خود را شارژ نمایید.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

همان طور که در نمودار بالا قابل مشاهده است، بر خلاف ادعای سامسونگ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کهکشانی های جدید این کمپانی از لحاظ دوام شارژ باتری نسبت به نسل قبل خود تا حدودی ضعیف تر شده اند. شاید بتوانیم این مسئله را به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گردن پردازنده ای کاملاً قوی تر بیاندازیم، اما نباید فراموش کرد که به لطف بهره مندی از معماری جدید ۱۰ نانومتری می بایست انتظار کاهش مصرف انرژی پردازنده را نسبت به قبل داشته باشیم.

لازم به یادآوری است که ظرفیت باتری پرچمداران امسال کره ای ها نسبت به نسل قبل خود تغییری نکرده (۳۰۰۰ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - میلی آمپر ساعت برای گلکسی S9 و ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت برای گلکسی S9 پلاس) و سامسونگ نیز - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مدعی شده که دوام باتری در این موبایل ها مشابه پرچمداران سال قبل خواهد است.

در مقایسه با دیگر رقبا نیز دوام باتری موبایل های مورد بحث چنگی به دل نمی زند. به عبارت دقیق تر در میان تمام پرچمداران جدید، کهکشانی های سامسونگ زودتر از همه به شارژ مجدد نیاز پیدا خواهند کرد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

اگر مدت زمان مورد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نیاز برای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شارژ مجدد را ملاک مقایسه قرار دهید شرایط - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به طور کامل به نفع پرچمداران جدید سامسونگ تغییر می کند. به لطف بهره مندی گلکسی S9 و S9 پلاس از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فناوری شارژ سریع «Fast Adaptive Charge» و یک آداپتور فست شارژ، این دو موبایل به ترتیب در مدت ۱۰۷ و ۱۰۵ دقیقه به شارژ ۱۰۰ درصدی می رسند. گرچه این عملکرد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نسبت به پرچمداران قبلی تا حدودی ضعیف تر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone