🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  4. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  5. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28333.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

نسخه آزمایشی فایرفاکس برای لپ‌تاپ‌های ویندوز 10 با پردازنده ARM منتشر شد

سال گذشته اولین لپ‌تاپ‌های ویندوزی مبتنی بر پردازنده‌های ARM روانه بازار شدند؛ لپ‌تاپ‌هایی که به چیپست اسنپدراگون مجهز هستند، از اپلیکیشن‌های دسکتاپ معمولی پشتیبانی می‌کنند و با وجود قدرت کمترشان نسبت به پردازنده‌های x86 اما به‌خاطر ...

سال گذشته اولین لپ‌تاپ‌های ویندوزی مبتنی بر پردازنده‌های ARM روانه بازار شدند؛ لپ‌تاپ‌هایی که به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هرسین استان کردستان - چیپست اسنپدراگون مجهز هستند، از اپلیکیشن‌های دسکتاپ معمولی پشتیبانی می‌کنند و با وجود قدرت کمترشان نسبت به پردازنده‌های x86 اما به‌خاطر مصرف کمتر باتری می‌توانند گزینه مناسبی برای - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هرسین استان کردستان - کارهای روزمره باشند.

به‌تازگی موزیلا - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هرسین استان کردستان - یک نسخه آزمایشی از مرورگر فایرفاکس را روی لپ‌تاپ‌های ویندوز ۱۰ با پردازنده ARM منتشر کرده که با بهینه‌سازی‌های انجام شده، می‌تواند عمر باتری دستگاه را افزایش - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هرسین استان کردستان - بدهد. این لپ‌تاپ‌ها هنوز فراگیر نشده‌اند و پیشبینی‌ها نشان می‌دهند - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هرسین استان کردستان - باید - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هرسین استان کردستان - تا سال ۲۰۲۰ صبر کنیم ولی اگر دیوایسی با این مشخصات دارید و می‌خواهید بتا فایرفاکس جدید را تجربه کنید، به‌ وب‌سایت موزیلا بروید.

البته موزیلا تنها شرکتی نیست که به‌دنبال انتشار مرورگر بهینه‌شده خود برای - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هرسین استان کردستان - پردازنده‌های ARM است. سال - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هرسین استان کردستان - پیش گزارشاتی منتشر شد که نشان می‌داد مایکروسافت و گوگل نیز در همکاری با یکدیگر، روی نسخه ARM کروم برای ویندوز ۱۰ فعالیت می‌کنند. هنوز تاریخ انتشار این نسخه مشخص نیست اما با توجه به اینکه یکی از توسعه‌دهندگان توانسته این نسخه را تست کند، نباید خیلی منتظر آن باشیم.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هرسین استان کردستان

خود مایکروسافت نیز به تازگی پیش‌نمایشی از مرورگر اِج (Edge) را منتشر کرده که اگرچه فعلا برای ویندوز ۱۰ در دسترس است اما در آینده شاهد انتشار آن روی مک و لپ‌تاپ‌های ARM ویندوز ۱۰ هم خواهیم بود. در این نسخه اِج برپایه موتور متن-باز «کرومیوم» برنامه‌نویسی شده - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هرسین استان کردستان - و بازخوردهای اولیه از تغییرات مثبت این تغییر مرورگر مایکروسافت خبر می‌دهند.

بد نیست بدانید آخرین گزارشات نشان می‌دهند که مرورگر کروم با ۷۲.۴۵ درصد بیشترین سهم در بازار مرورگرهای دسکتاپ را دارد. فایرفاکس با ۹ درصد، اینترنت اکسپلورر با ۵.۴ درصد، سافاری با ۵ درصد و اِج با ۴.۵ درصد در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جهانیار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوب هستید؟ تعمیرچی بلوار شهدا هرسین تعمیرات داره.
پاسخ: بله در بلوار شهدا شهر هرسین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone