🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38264.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

مدیر بخش موبایل ال جی: پرچمدار بعدی به گذشته باز می‌گردد

طی کنفرانس خبری روز گذشته در کنگره جهانی موبایل بارسلون ال جی، مدیر عامل بخش موبایل این شرکت کره‌ای اعلام کرد سال آینده یک پرچمدار جدید به بازار عرضه خواهند کرد. قرار است پرچمدار بعدی ...

طی کنفرانس خبری روز گذشته در کنگره جهانی موبایل بارسلون ال جی، مدیر عامل بخش موبایل این شرکت کره‌ای اعلام کرد سال آینده یک پرچمدار جدید به بازار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - عرضه خواهند کرد.

قرار است پرچمدار بعدی ال - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - جی به گذشته بازگردد و تنها روی چهار ویژگی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - کلیدی تمرکز کند که شامل صدا، باتری، دوربین و نمایشگر می‌شود.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی

البته این مطلب قابل پیش بینی بود چرا که استراتژی فعلی تولید موبایل شرکت کره‌ای نتوانسته توجه کاربران را جلب کند و ضرر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - مالی زیادی به ال جی وارد کرده است تا - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - آنجایی که کمپانی مذکور مجبور شده تغییراتی اساسی در نگرش بخش تلفن هوشمند خود ایجاد کند.

این شرکت ابتدا سعی کرد روند عرضه و معرفی سالانه‌ی خود را کنار بگذارند. مسئولین این شرکت به خبرنگاران گفته بودند که صرفا «زمانی که نیاز باشد» یک محصول تازه معرفی می‌کنند و دیگر از برنامه زمانبندی سال‌های قبل پیروی نخواهند کرد. سپس شنیده شد که تاریخ عرضه‌ی پرچمدار بعدی یعنی جی 7 چندین ماه عقب افتاده تا کمپانی یاد شده بتواند محصول بعدی خود را دوباره بررسی کند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی

علاوه بر این، امسال تنها یک تلفن هوشمند از این برند با نام ال جی وی 30 تینکیو معرفی شد که آن هم در واقع مدلی ارتقا یافته از وی 30 بود و تنها در زمینه‌ی حافظه‌ی داخلی، رم و ماژول هوش مصنوعی دوربین با موبایل قبلی تفاوت داشت.

تغییرات استراتژی و صحبت‌های متفاوت مسئولان این شرکت کره‌‌ای موجب شده که کاربران و حتی طرفداران این برند از روند پیشرفت گجت‌های موبایلی‌اش ناامید شوند و از آنجایی که بازار تلفن‌های هوشمند همواره در حال تغییر است و یه لحظه غفلت می‌تواند برای همیشه یک تولیدکننده را از پای درآورد، دوستداران ال جی سردرگم شده‌‌اند.

Hwang Jeong-hwan مدیرعامل جدید ال جی که تنها ۳ - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - ماه است که سکان هدایت بخش موبایل کمپانی معروف کره‌ای در دست گرفته تصمیم دارد با شفاف سازی برنامه‌ها و استراتژی آینده این شرکت کمی خیال کاربران را راحت کند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی

وی در مواجه با - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - خبرنگاران خاطرنشان کرد که ال جی قصد دارد تقلید از رقبا را کنار گذاشته تا شکست‌های قبلی را تجربه نکند. او همچنین اعلام نمود که شرکتش قصد دارد با اضافه‌ کردن ویژگی‌های جدید به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - گجت‌های فعلی‌اش عمر محصولاتش را افزایش دهد. این مطلب بدین معنی خواهد بود که ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی دوربین از طریق به روزرسانی‌هایی برای ال جی وی 30 و جی 6 نیز قابل دسترسی باشد.

شاید این جملات زیبای مدیرعامل ال جی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - بتواند زخم‌ها را التیام بخشد و آینده‌ای تولیدات این شرکت را تغییر دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone