🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17506.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سرقت اطلاعات ده‌ها میلیون کاربر اپ بینگ به خاطر امنیت پایین سرور مایکروسافت

اخیرا چندین ترابایت اطلاعات کاربران اپ موبایل بینگ از یک سرور به سرقت رفته و کاربران تمام پلتفرم‌ها را در معرض خطر قرار داده است. بینگ یک موتور جستجوی متعلق به مایکروسافت است و اطلاعات ...

اخیرا چندین ترابایت اطلاعات کاربران اپ موبایل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمین استان اردبیل - بینگ از یک سرور به سرقت رفته - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمین استان اردبیل - و کاربران تمام پلتفرم‌ها را در معرض خطر قرار داده است.

بینگ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمین استان اردبیل - یک موتور جستجوی متعلق به مایکروسافت است و اطلاعات موجود در این سرور باز مربوط به کاربران اپ موبایل بینگ در iOS و اندروید می‌شود. این سرور بیش از ۶.۵ ترابایت اطلاعات کاربران را در خود ذخیره کرده و از زمان شناسایی این سرور، روزانه ۲۰۰ گیگابایت به حجم آن اضافه شده است.

یک گروه هکری کلاه سفید - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمین استان اردبیل - به نام «WizCase» این سرور را در تاریخ ۲۲ شهریور شناسایی کرد که البته تا تاریخ ۲۰ شهریور امن بوده است. این گروه در تاریخ ۲۳ شهریور چنین موضوعی را به مایکروسافت هشدار می‌دهد و مرکز پاسخگویی امنیتی این کمپانی امنیت سرور کشف شده را در تاریخ ۲۶ شهریور تامین می‌کند.

گروه WizCase توانسته سرقت اطلاعات و حمله «Meow» را در زمان دسترسی به سرور تشخیص دهد. Meow یک حمله خودکار به یک سرور باز است که هدف از انجام آن، حذف بخش زیادی یا تمام اطلاعات موجود - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمین استان اردبیل - در یک - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمین استان اردبیل - سرور است. حمله Meow به سرور بینگ تقریبا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمین استان اردبیل - کل دیتابیس را حذف کرده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمین استان اردبیل

در تاریخ ۲۳ شهریور دومین حمله Meow به این سرور صورت می‌گیرد و نزدیک به ۱۰۰ میلیون رکورد توسط مهاجمان جمع آوری می‌شود. زمانی که این سرور امنیت مناسبی نداشته، هکرهای مختلف به اطلاعات دسترسی پیدا کرده‌اند، بنابراین امکان جمع آوری بخشی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمین استان اردبیل - یا حتی تمام - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمین استان اردبیل - اطلاعات موجود در این سرور وجود دارد.

یک سرور باز که میزبان چندین ترابایت اطلاعات کاربری است، حکم گنج را برای - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمین استان اردبیل - هکرها دارد. اطلاعات موجود در این سرور شامل موارد زیر می‌شود:

  • عبارت‌های جستجو شده
  • موقعیت مکانی کاربران
  • زمان دقیق جستجو
  • نتایج جستجو
  • لیست URLهای مشاهده شده
  • مدل دستگاه
  • آیدی و ADID دستگاه کاربر

امکان جستجو در این دیتابیس برای دستیابی به مکان کاربران وجود دارد که نتیجه آن می‌تواند - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمین استان اردبیل - کلاهبرداری، باج‌خواهی، فیشینگ یا حتی تهدیدهای فیزیکی باشد. در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که تمام افراد می‌توانستند در این بازه زمانی ۶ روزه به محتوای این سرور دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را دانلود کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نکوزاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
تعمیرگاه شما آیا بهشتی نمین سرویس میده.
پاسخ: بله در بهشتی شهر نمین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone