تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20532.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

پارلمان ترکیه با تصویب قانونی جدید نظارت روی شبکه‌های اجتماعی را تشدید کرد

کمیسیون دادگستری پارلمان ترکیه لایحه جدیدی را به تصویب رسانده که طی آن، امکان تنظیم و نظارت روی شبکه‌های اجتماعی برای دولت فراهم می‌شود. به گزارش Tech Xplore، این قانون قدرت کنترل شبکه‌های اجتماعی را در ...

کمیسیون دادگستری پارلمان ترکیه لایحه جدیدی را به تصویب رسانده که طی آن، امکان تنظیم و نظارت روی شبکه‌های اجتماعی برای دولت فراهم می‌شود.

به گزارش Tech Xplore، این قانون قدرت کنترل شبکه‌های اجتماعی را در اختیار دولت قرار می‌دهد و طی آن، شرکت‌هایی مانند فیسبوک و توییتر باید یک نماینده محلی در ترکیه داشته باشند و از دستورات دادگاه برای حذف برخی محتوا تبعیت کنند، البته در غیر اینصورت با جریمه‌های سنگینی روبه‌رو می‌شوند. در گذشته جریمه‌ها در محدود ۱۵۰۰ تا ۱۵ هزار دلار قرار داشتند اما طی قانون جدید این جریمه حداقل ۱۴۶ هزار دلار خواهد بود و حداکثر به بیش از ۱ میلیون دلار می‌رسد.

بر اساس قانون جدید، اطلاعات شهروندان ترکیه در شبکه‌های اجتماعی که روزانه شامل یک میلیون کاربر منحصر به فرد می‌شود، باید به صورت محلی در این کشور ذخیره شوند. در صورتی که این پلتفرم‌ها این قانون را رعایت نکنند، علاوه بر جریمه، با محدودیت پهنای باند نیز روبه‌رو خواهند شد که امکان استفاده از آن‌ها را غیرممکن می‌کند.

این لایحه توسط حزب حرکت ملی و حزب عدالت و توسعه که اکثریت را تشکیل می‌دهند، تسلیم پارلمان شد و پس از شروع مذاکرات در روز سه شنبه، در نهایت روز چهارشنبه به تصویب رسید. پس از یک مذاکره طولانی، اعضای پارلمان به تعطیلات تابستانی رفتند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر صومعه سرا استان گیلان

برخی از گروه‌های مخالف این اقدام دولت را باعث - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر صومعه سرا استان گیلان - رواج سانسور در این کشور می‌دانند، چرا که دولت می‌تواند توسط دادگاه‌های این کشور، شبکه‌های اجتماعی را مجبور به حذف محتوایی کند که با منافع آن در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر صومعه سرا استان گیلان - تضاد است، البته سخنگوی اردوغان اعلام کرده که این قانون مانعی برای ارائه آزادانه نظرات کاربران شبکه‌های اجتماعی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر صومعه سرا استان گیلان - ایجاد نخواهد کرد و جرائم در دنیای واقعی، در دنیای اینترنت نیز جرم محسوب می‌شوند.

این اولین برخورد دولت «رجب طیب اردوغان» با شبکه‌های اجتماعی محسوب نمی‌شود. نزدیک به یک ماه پیش ۱۱ نفر در این کشور به علت توهین توییتری به نوه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر صومعه سرا استان گیلان - اردوغان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر صومعه سرا استان گیلان - دستگیر شدند و دولت همان زمان شبکه‌های اجتماعی را تهدید به کنترل بیشتر کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone