🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  2. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  3. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  5. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26255.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

رقابت هکر‌های ایرانی و روسی؛ جدیدترین ادعای آژانس امنیت ملی آمریکا

مرکز ملی امنیت سایبری انگلستان به همراه آژانس امنیت ملی آمریکا در گزارشی مدعی شده‌اند که هکر‌های روسی معروف به APT-35 و هکر‌های ایرانی با نام APT-34 در حال رقابت برای کسب اطلاعات از کشور‌های ...

مرکز ملی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سوادکوه استان مازندران - امنیت سایبری انگلستان به همراه آژانس امنیت ملی آمریکا در گزارشی مدعی شده‌اند که هکر‌های روسی معروف به APT-35 و هکر‌های ایرانی با نام APT-34 - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سوادکوه استان مازندران - در حال رقابت برای کسب اطلاعات از کشور‌های حوزه خاورمیانه هستند.

بر اساس ادعای این دو نهاد امنیتی، - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سوادکوه استان مازندران - سازمان‌های دولتی، نظامی، علمی و دانشگاه‌ها جزو قربانی‌های احتمالی این دو گروه هکر‌ی هستند. گفته می‌شود که هکر‌های روسی (معروف - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سوادکوه استان مازندران - به گروه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سوادکوه استان مازندران - تورلا) و هکر‌های ایرانی، مسئول پی‌ریزی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سوادکوه استان مازندران - حملات سایبری به ۳۵ کشور هستند که بیشتر آن‌ها در خاورمیانه واقع شده است. از کشور‌های قربانی، ۲۱ کشور به طور موفقیت‌آمیز در ۱۸ ماه گذشته توسط این گروه‌ها هک شده‌اند.

اما داستان اصلی اینجاست که این دو سازمان مدعی هستند هکر‌های ایرانی (که با - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سوادکوه استان مازندران - نام Oilrig یا Crambus هم فعالیت می‌کنند) دو بدافزار به نام نورون (Neuron) و ناتیلوس (Nautilus) را داخل سرور‌های هدف قرار می داده‌اند و گروه هکر‌ی روس نیز با آلوده کردن بدافزار‌های ایرانی به بدافزار‌های خود، دسترسی به سرور‌ها را به دست می‌آوردند.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر سوادکوه استان مازندران

به زبان ساده‌تر، گروه هکر‌ی روسی از دسترسی گروه هکر‌ی ایرانی سوء استفاده می‌کردند و پس - تعمیرات کولر گازی گری در شهر سوادکوه استان مازندران - از این که گروه ایرانی Oilrig سرور‌های کنترل و فرمان قورباغه سمی (Poison Frog) را در اختیار می گرفت، گروه روسی با قرار دادن بک دور داخل بدافزارها، می‌توانستند دسترسی‌های خود را به سرور‌های تحت کنترل درآمده ایجاد کنند.

این کار باعث می‌شود که عمده کار سخت را هکر‌های ایرانی انجام دهند و پس از آن گروه هکر‌ی منتسب به روسیه، دسترسی لازم به سرور‌ها را به دست بیاورند. تحقیقات محققین سیمانتک پس از بررسی سیستم آغشته به بدافزار‌های ایرانی، متوجه حضور بک دور و کی لاگر‌های روسی در آن‌ها شده بودند.

البته هنوز شواهدی مبنی بر پاسخ هکر‌های ایرانی به گروه روسی وجود ندارد و همچنین گفته می‌شود که گروه ایرانی از وجود بدافزارهای روسی داخل سیستم‌های خود اطلاعی نداشته‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone