🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  5. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42296.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

موتو X4 رسما معرفی شد؛ نمایشگر 5.2 اینچی و دوربین دوگانه در پوششی آشنا

موتورولا بعد از مدت ها انتظار بالاخره تلفن همراه Moto X4 را دوباره احیا کرد تا فاصله میان Moto G و Moto Z را با یک اسمارتفون شایسته پر کند. این دستگاه قرار است از ...

موتورولا بعد از مدت ها انتظار بالاخره تلفن همراه Moto X4 را دوباره احیا کرد تا فاصله میان Moto G - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و Moto Z را با یک اسمارتفون شایسته پر کند. این دستگاه قرار است از ماه سپتامبر عرضه شود و 399 دلار نیز قیمت برای آن در نظر گرفته شده است.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

در زیر نمایشگر تمام اچ دی 5.2 اینچی این دستگاه، یک پردازنده اسنپدراگون 660 همراه با 3 یا 4 گیگابایت رم جای خوش کرده و انرژی خود را از باتری 3 - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هزار میلی آمپری تامین می کنند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

موتو X4 ضد آب - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و ضد غبار است و یک جک هدفون نیز برای آن در نظر گرفته شده. خریداران می توانند علاوه بر انتخاب حافظه رم، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی را نیز انتخاب کنند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

دو دوربین 12 و 8 مگاپیکسلی در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قسمت پشتی در نظر گرفته شده که البته هیچ کدام به OIS مجهز نیستند ولی دوربین 12 مگاپیکسلی گشودگی لنز f/2.0 دارد که می تواند بسیار در عکاسی موثر واقع شود.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

موتورولا در نمایشگاه IFA 2017 برلین فقط از قیمت و تاریخ عرضه دستگاه در اروپا خبر داده ولی احتمالا به زودی قیمت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و تاریخ عرضه آن در سایر نقاط جهان نیز به گوشمان خواهد رسید. 400 - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دلار در واقع قیمت مدلی است که همراه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone