🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  2. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  3. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  5. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42295.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ریزر نسخه‌ای ارزان از لپ‌تاپ گیمینگ Blade Pro معرفی کرد

شرکت «ریزر» در حاشیه نمایشگاه IFA نسخه‌ای دیگر از لپ‌تاپ Blade Pro را معرفی کرد؛ لپ‌تاپی که آمده است تا هوای جیب گیمرها را داشته باشد. این محصول که از نمایشگری ۱۷.۳ اینچی بهره می‌گیرد، از ...

شرکت «ریزر» در حاشیه نمایشگاه IFA نسخه‌ای دیگر از لپ‌تاپ Blade Pro را معرفی کرد؛ لپ‌تاپی که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آمده است تا هوای جیب گیمرها را داشته باشد. این محصول که از نمایشگری ۱۷.۳ اینچی بهره می‌گیرد، از قیمت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ۲۳۰۰ دلار در دسترس کاربران است و این در حالیست که قیمت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نسخه پیشین آن از ۴۰۰۰ دلار شروع می‌شد.

اگرچه قیمت تا حد زیادی کاهش یافته اما Blade Pro همچنان انتخاب مناسبی برای گیمرها به نظر می‌رسد و از طرفی، قابلیت‌های خاص خود را - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نیز دارد که آن را از رقبایش متمایز می‌کند. این لپ‌تاپ گیمینگ نمایشگری با پنل IPS دارد که رزولوشن آن به 1080p می‌رسد و نرخ به‌روز رسانی یا همان «رفرش ریت» اش هم معادل ۱۲۰ هرتز است. البته نکته منفی در مورد نمایشگر، عدم پاسخگویی اش به لمس کاربر است.

ریزر برای قیمت ۲۳۰۰ دلاری، سخت‌افزار قابل قبولی را در بدنه لپ‌تاپ جدید گنجانده. از پردازنده مرکزی اینتل Core i7-7700HQ گرفته تا کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1060 و ۱۶ گیگابایت حافظه رم در کنار ۲۵۶ گیگابایت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حافظه داخلی SSD و البته یک هارد درایو ۲ ترابایتی مکانیکی.

اما نکته‌ای که باید - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - توجه‌ ویژه‌ای به آن داشت، باز گذاشتن دست کاربر در به روز رسانی های سخت‌افزاری است. ریزر وعده می‌دهد که گیمرها در گذر زمان و در صورت نیاز می‌توانند دستگاه را آپدیت کنند و برای مثال میزان رم آن را افزایش داده و به ۳۲ گیگابایت برسانند. حافظه داخلی دستگاه نیز قابل تعویض است و می‌توانید حافظه ۲۵۶ گیگابایتی SSD را تا ۲ ترابایت آپگرید کنید در حالی که هارد درایو مکانیکی تا ۴ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ترابایت قابل آپگرید شدن است.

نکته مهم دیگر این است که نسخه جدید از Blade Pro، همان کیفیت ساخت مدل قبلی با قیمت ۴۰۰۰ دلاری را دارد و از یک شاسی آلومینیمی چشم‌نواز بهره می‌برد. ریزر هنوز تاریخ عرضه این لپ‌تاپ که به نظر می‌رسد مشتاقان زیادی هم داشته باشد را عنوان نکرده اما می‌توان انتظار حضورش در فروشگاه‌ها را در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - فصل چهارم - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سال جاری میلادی کشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone