🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  5. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42294.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اولیمپوس دوربین بدون آینه E-M10 Mark III را با پشتیبانی از ویدیوهای 4k معرفی کرد

سری دوربین های میان رده و بدون آینده E-M10 کمپانی اولیمپوس از محبوبیت نسبتاً مناسبی در میان کاربران عادی و نیمه حرفه ای برخوردار هستند. به همین مناسبت این شرکت ژاپنی اقدام به معرفی نسخه جدیدی ...

سری دوربین های میان رده و بدون آینده E-M10 کمپانی اولیمپوس از محبوبیت نسبتاً مناسبی در میان کاربران عادی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و نیمه حرفه ای برخوردار هستند. به همین مناسبت این شرکت ژاپنی اقدام به معرفی نسخه جدیدی از این دوربین ها با نام E-M10 Mark III کرده است. مهمترین ویژگی این محصول جدید امکان ثبت ویدیوهای 4K است.

این دوربین قابلیت تصویر برداری تمام اچ دی در نرخ فریم ۱۲۰ را دارد

همانند موبایل های هوشمند، دوربین های عکاسی و فیلمبرداری نیز نسل به نسل به سمت کوچک تر و سبک تر شدن پیش - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می روند. اما E-M10 Mark III به هیچ وجه از این قاعده پیروی نکرده است، چرا که هم از لحاظ ابعاد و - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هم وزن شاهد بزرگ تر شدن اعداد نسبت به نسخه قبلی هستیم.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

البته کمی سنگین بودن در عالم عکاسی حرفه ای چندان هم بد نیست، چرا که پایداری دوربین در دست را برای ثبت تصاویر بدون لرزش افزایش می دهد. ضمن این که این محصول وارث تمام ویژگی های ارزشمند نسل قبل خود از جمله پایدارساز تصویر ۵ محوره، نمایشگر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - متحرک و منظره یاب با وضوح ۲.۳۶ میلیون نقطه است.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

علاوه بر این ها، حالا E-M10 Mark III می تواند ویدیوهای تمام اچ دی را با نرخ فریم ۱۲۰ به ثبت برساند. این رقم در مورد ویدیوهای 4K به ۶۰ فریم کاهش می یابد که عددی کاملاً قابل قبول است. این افزایش کارایی به لطف بهره مندی دوربین مورد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بحث از پردازنده TruePic VIII به عنوان جدیدترین پردازنده ساخت اولیمپوس میسر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شده. ضمن این که سامانه فوکوس خودکار این دوربین نیز حالا از ۱۲۱ نقطه پشتیبانی می کند. این عدد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در Mark II برابر با ۸۱ نقطه بود.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

سنسور کراپ به کار رفته E-M10 Mark III شاید - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نتواند با سنسورهای فول فریم مدل های گران قیمت تر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - رقابت کند، اما به لطف پردازنده جدید و برخی بهینه سازی های دیگر شاهد کیفیتی بسیار بهتر چه در زمینه عکاسی و چه در زمینه فیلمبرداری هستیم.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

دوربین جدید بدون آینده اولیمپوس از اواخر ماه سپتامبر (مهر ماه) با قیمت ۶۴۹ دلار برای بدنه راهی بازار خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone