🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42297.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

نرم افزار 3D Creator موبایل های اکسپریا XZ1، قادر به اسکن سه بعدی هر سوژه ای است

کمپانی سونی در کنار موبایل های Xperia XZ1 و XZ1 Compact از قابلیتی نوآورانه برای دوربین اسمارت فون های پرچمدار خود رونمایی کرد که با نام 3D Creator شناخته می شود. این قابلیت به کاربر ...

کمپانی سونی در کنار موبایل های Xperia XZ1 و XZ1 Compact از قابلیتی نوآورانه برای دوربین اسمارت فون های پرچمدار خود رونمایی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کرد که با نام 3D Creator شناخته می شود. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد یک شی یا حتی چهره یک شخص را به صورت کامل اسکن کرده و سپس از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مدل سه بعدی آن برای پرینت سه بعدی، واقعیت مجازی یا ساخت والپیپرهای تعاملی و انیمیشنی استفاده نماید.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

3D Creator در حال حاضر تنها با دو موبایل XZ1 و XZ1 Compact سازگاری دارد و قدرت پردازشی مورد نیاز آن، به کمک - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - چیپست اسنپدراگون 835 کوالکام تامین می شود. گفتنی است برای که استفاده از این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - قابلیت، تنها نیاز به دوربین وجود دارد و نیازی به وای فای یا اتصالات اینترنتی پر سرعت نیست.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

هنگام - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اسکن، چهار گزینه مختلف در اختیار شما قرار می گیرد: چهره، سَر، فرم - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آزاد و غذا. می توانید از میان این گزینه ها یکی را انتخاب کنید و سپس دوربین را به آرامی پیرامون سوژه حرکت می دهید تا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از زوایای گوناگون ثبت و ضبط شود. تمام این پروسه، تنها در 15 ثانیه صورت می - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گیرد و سپس 1 دقیقه طول می کشد تا اسکن سه بعدی کامل سوژه پردازش شده و در اختیارتان قرار گیرد؛ بنابراین لازم نیست زمان زیادی را به اسکن هر شی اختصاص دهید.

افزودن این قابلیت به موبایل های خانواده XZ1 نشان می دهد که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - سونی هم درست مانند برخی همتایانش همچون اپل و آیفون 8، به واقعیت افزوده علاقه مند شده و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ممکن است در آینده گام های بیشتری برای تثبیت خود در این حوزه بردارد. با این همه، هنوز باید منتظر عرضه دو موبایل ماند و دید که کیفیت اسکن های سه بعدی پایانی و سهولت تهیه آنها دقیقاً چه میزان است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone