🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  2. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  3. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  5. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32636.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

استفاده از وای فای برای کشف بمب و سلاح های مخفی

وای فای قابلیت عبور از دیوار را دارد بنابراین می توان از آن برای مشاهده درون اشیا دیگر استفاده کرد. گسترش اماکن عمومی پر رفت و آمد در دنیا از یک سو و از سوی ...

وای - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فای قابلیت عبور از دیوار را دارد بنابراین می توان از آن برای مشاهده درون اشیا دیگر استفاده کرد.

گسترش اماکن عمومی پر رفت و آمد در دنیا از یک سو و از سوی دیگر افزایش فعالیتهای تروریستی و خرابکارانه در سال های اخیر نیاز به تسهیلات امنیتی و بازرسی را افزایش - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - داده است. با این حال پیاده سازی این دستگاه ها اغلب پرهزینه بوده و به پرسنل تخصصی نیاز دارند، حالا اما محققان راهکار تازه ای را برای غلبه بر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این مشکل یافته اند.

محققان دانشگاه «راتگرز» نشان داده اند که می - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - توان از وای فای برای نفوذ به داخل کیف - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و برآورد ابعاد اشیاء فلزی نظیر سلاح، لپ تاپ، باتری و غیره استفاده کرد. این سیستم قابلیت تعیین حجم - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مایعاتی نظیر اسید، الکل و دیگر مواد شیمیایی لازم برای ساخت مواد منفجره را دارد.تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستانفناوری مذکور از طریق جداسازی تداخل های بی سیم ایجاد شده از طریق فاکتورهای موثر اشیاء مثل شکل و مواد سازنده آن پیاده - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سازی شده است. این دستگاه را می توان با - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - استفاده از دو یا سه آنتن برپا کرده و به - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شبکه وای فای موجود اضافه کرد.

تیم تحقیقاتی مذکور ۱۵ نوع مختلف از اشیا و ۶ - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مدل چمدان را در این سیستم آزمایش کرده که نتیجه آن شناسایی ۹۹ درصدی اشیاء خطرناک، ۹۸ - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - درصدی اشیاء فلزی و ۹۵ درصدی مایعات بوده است. با این حال در صورتی که اشیاء مذکور بسته بندی شده باشند این میزان تا ۹۰ درصد کاهش پیدا می کند.

پروفسور «یینگینگ چن»، از محققان این پروژه که جایزه بهترین مقاله ارائه شده در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کنفرانس ارتباطات 2018 IEEE را به خود اختصاص داده، می گوید که توسعه زیرساخت های نظارتی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در اماکن عمومی و بزرگ مشکل است اما آنها به منظور تسهیل این - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مورد در پی توسعه روشی برای کاهش نیروی انسانی لازم در بازرسی های امنیتی هستند.

در آینده می توان از این فناوری برای بررسی چمدان و ساک مسافران بدون تعرض به حریم شخصی افراد و افزایش سرعت بررسی محموله ها استفاده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone