🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  2. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  3. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37911.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

فروشگاه مایکروسافت برای نخستین بار از گوشی های ویندوزی خالی شد

سال گذشته مایکروسافت مرگ ویندوز فون را تائید کرد و حالا برای اولین بار فروشگاه این کمپانی از موبایل های ویندوزی خالی شده است. این شرکت حتی بعد از اعلام تصمیمش مبنی بر خاتمه پروژه ...

سال گذشته مایکروسافت مرگ ویندوز فون را تائید کرد و حالا برای اولین بار فروشگاه این کمپانی از موبایل های ویندوزی خالی شده است.

این شرکت حتی بعد از اعلام تصمیمش مبنی بر خاتمه پروژه پر سر و صدای ویندوز فون به فروش گوشی های ویندوزی ادامه می داد، حالا اما موجودی این محصولات در فروشگاه مایکروسافت هم به صفر رسیده و احتمالا دیگر شاهد عرضه آنها نخواهیم بود.

این فروشگاه از مدت ها قبل محلی برای عرضه موبایل های مهجور و قدیمی HP Elite x3 با قیمت 299 دلار و آلکاتل Idol 4s با قیمت 99.9 دلار بود که حتی همراه کردن آن ها با باندل عینک واقعیت مجازی و ارائه تخفیف های قابل توجه در جلب نظر مشتریان چندان موفق عمل نکرده بود.تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقیاکنون جای آنها را پرچمداران پر فروشی مثل گلکسی اس 8، اس 8 پلاس، اس 9، اس 9 پلاس و ریزر فون گرفته که عاشقان سینه چاک بسیاری دارد؛ به هر حال چه کسی از فروش بیشتر بدش می آید؟

از - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سوی دیگر کمپانی آمریکایی به حضور پررنگ تر در بازار اندروید، سرویس های رایگان بسیاری را برای این سیستم عامل ارائه کرده که شامل مرورگر اج، سازمان دهنده پیامک، لانچر و مترجم است.

این استراتژی در راستای تمرکز مجدد مایکروسافت بر محاسبات ابری قرار دارد که ممکن است به توسعه سیستم عامل ماژولار و سبک Core OS نیز منجر شود. این پروژه به ویندوز اجازه می دهد بدون نیاز به بازنویسی با سخت افزار جدید سازگاری پیدا کند و در نهایت طراحی مشابه و یکپارچه ای را برای دستگاه های مختلف به ارمغان خواهد آورد.

با این حال اگر به گوشی های ویندوزی که قرار بود در کنار اندروید و iOS به انتخاب سوم کاربران تبدیل شوند علاقه دارید، احتمالا - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می توان برخی مدل های آنها را در گوشه و کنار فروشگاه های فیزیکی پیدا کرد؛ هرچند باید زحمت پاک کردن گرد و خاک روی جعبه را به خودتان بدهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone