🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37914.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گوشی ال جی V40 با اسم رمز طوفان در دست ساخت است

به نظر می‌رسد که شرکت ال جی قصد دارد در تولید و عرضه‌ی موبایل‌های هوشمند طوفانی به پا کند، چرا که «ایوان بلس» با انتشار مطلبی در توییتر اعلام نموده که کمپانی کره‌ای برای موبایل  V40 ...

به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نظر می‌رسد که شرکت ال جی قصد دارد در تولید و عرضه‌ی موبایل‌های هوشمند طوفانی به پا کند، چرا که «ایوان بلس» با انتشار مطلبی در توییتر اعلام نموده که کمپانی کره‌ای برای موبایل  V40 جدیداش، نام رمز طوفان را در نظر گرفته است.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شاهین شهر استان اصفهان

متاسفانه این افشاگر معروف اطلاعات دیگری درباره‌ی گجت یاد شده منتشر نکرده و هنوز اطلاعاتی درباره‌ی این گوشی وجود ندارد.

کمپانی یاد شده پیش از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این اعلام کرده بود قصد دارد از پرچمدار جدیدش یعنی  G7 ThinQ (با اسم رمز «نئو» یا «جودی») تا اواسط اردیبهشت ماه امسال رونمایی کرده و پس از آن به معرفی V35 ThinQ (با اسم رمز «اِما») بپردازد اما با مشاهده‌ی توییت دیگری از ایوان بلس متوجه می شویم که قرار است این - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دو موبایل همراه هم عرضه شده و گوشی V40 ThinQ چند ماه پس از آنها وارد بازار شده و طوفان ذکر شده اواخر تابستان تا اوایل پاییز به تاخیر بیفتد.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شاهین شهر استان اصفهان

پیشتر، رندر‌هایی از موبایل G7 در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد پرچمدار بعدی ال جی، موبایلی خواهد بود که مانند آیفون - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - 10 و اسنشال فون از بریدگی نمایشگر بهرمند است. پس از آن، شرکت کره‌ای تایید کرد که این موبایل G7 ThinQ نام خواهد داشت و رندر‌های دیگری نیز از آن به دست آمد. پس از آن ایوان بلس تصاویری در فضای توییتر منتشر کرد که از تغییر رویه‌ی ال جی در طراحی و تولید محصولاتش خبر می‌داد.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شاهین شهر استان اصفهان

البته پس از آن نیز ال جی مشخصاتی از  V35 ThinQ فاش کرده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بود که عملاً قرار بود یک بروزرسانی دیگر برای موبایل های خانواده V باشد و از نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن 1440 در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - 2880 بهره برد.. علاوه بر این، برخلاف موبایل G7 ThinQ، در این گوشی خبری از بریدگی نمایشگر نخواهد بود و شمایل کلی V30 و V30S ThinQ حفظ خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شاهین شهر استان اصفهان

در حال حاضر هیچ یک از این اطلاعات فوق به صورت رسمی تایید نشده‌اند و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - معلوم نیست چه زمانی باید منتظر رونمایی و عرضه V35 ThinQ باشیم. با این حال، LG G7 ThinQ قرار است دوازدهم اردیبهشت ماه معرفی شود و به نظر می‌رسد پس - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از آن مشخصاتی از دو موبایل دیگر ال جی لو برود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone