🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  2. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  4. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37909.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نوبیا موبایل گیمینگ Red Magic را با طراحی منحصر به فرد معرفی کرد

کمپانی «نوبیا» از زیر مجموعه های ZTE به تازگی از موبایلی رونمایی کرده که به صورت ویژه برای بازی طراحی شده است. طراحی شش ضلعی دوربین اصلی و سنسور اثر انگشت در کنار جزئیات قرمز ...

کمپانی «نوبیا» از زیر مجموعه های ZTE به تازگی از موبایلی رونمایی کرده که به صورت ویژه برای بازی طراحی شده است.

طراحی شش ضلعی دوربین اصلی و سنسور اثر انگشت - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در کنار جزئیات قرمز رنگ و LED درخشان پنل عقب، این گوشی هوشمند که Red Magic نام دارد را برای گیمرها به گزینه های جذاب تبدیل می کند.

Red Magic با بهره مندی از نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل و نرخ رفرش 120 مگاهرتز و چیپست اسنپدراگون - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - 835 حرف های زیادی برای گفتن دارد اما از آخرین چیپست موجود در بازار یک قدم عقب مانده است. تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقیمشخصات دیگر این موبایل از قبیل رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی نیز تنه - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به تنه موبایل های پرچمدار می زند. مدل ضعیف تری از Red Magic نیز با 6 گیگابایت رم و - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - 64 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می گیرد. کمپانی سازنده مدعی شده که قابلیت GameBoost به کارایی بهتر این سخت افزارها کمک خواهد کرد.

نوبیا برای این اسمارت فون باتری 3800 میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته تا با خیال راحت ساعت ها به بازی کردن بپردازید. از نظر دوربین هم شاهد تعبیه سنسور اصلی 24 مگاپیکسلی در پنل - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - عقب و سنسور 8 مگاپیکسلی سلفی هستیم.

پیش فروش Red Magic با قیمت 397 دلار برای نسخه پایه و 477 دلار برای نسخه با رم 8 گیگابایتی از چهارشنبه همین هفته شروع می شود. تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقیموبایل های مخصوص بازی در میان کاربران آمریکایی چندان طرفداری ندارد - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که منطقی هم به نظر می رسد؛ به هر حال بازی های «کندی کراش» و «کلش آو کلنز» به چه میزان - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - توان - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پردازشی نیاز دارند؟

به همین خاطر موبایل هایی نظیر ریزر فون، شیائومی بلک شارک و نوبیا Red Magic بیشتر با تمرکز بر بازار چین تولید می - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شوند که سرشار از کاربران علاقمند به بازی های سنگین است. علاوه بر این در خارج از چین هم نسخه موبایلی بازی هایی نظیر PUBG و Fortnite محبوب شده و در حال تغییر دیدگاه کاربران در رابطه با موبایل های گیمینگ هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone