🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36563.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تلگرام موقتا از دسترس خارج شد [به روز رسانی: رفع اختلال]

صبح امروز (حدودا ۴ صبح) پیام رسان تلگرام دچار اختلال و از دسترس کاربران خارج شد. البته این اختلال هم اکنون در ایران و بسیاری کشورهای اروپا و خاورمیانه احساس می شود. همان طور که ...

صبح امروز (حدودا ۴ صبح) پیام رسان تلگرام دچار اختلال و از دسترس کاربران خارج شد. البته این اختلال هم اکنون در ایران و - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - بسیاری کشورهای اروپا - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - و خاورمیانه احساس می شود. همان طور که در نقشه زیر می بینید، کاربران ایرانی و اوکراینی بیشترین اختلال را تجربه می کنند، اما دیگر کشورهای اروپایی هم با مشکل جدی در برقراری ارتباط با سرورهای پیام رسان تلگرام روبرو هستند.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران

این مساله در حالی اتفاق افتاده که ماه هاست شایعاتی در رابطه با فیلترینگ قریب الوقوع پیام رسان مذکور می شنویم و حتی بسیاری از نهادهای دولتی و سازمان های رسمی نیز به فعالیت کانال های اطلاع رسانی خود در تلگرام خاتمه داده اند. البته میزان استقبال کاربران از پیام رسان های بومی هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

البته با در نظر داشتن این مساله که - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - استفاده از پیام رسان مذکور با کمک ابزارهای کمکی و - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - شبکه های مجازی خصوصی هم ممکن نیست، نمی توان از دسترس خارج شدن آن را به مبحث فیلترینگ نسبت داد. در همین رابطه پاول دوروف توییت زیر را منتشر کرده است:

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران

طبق اظهارات پاول دوروف موسس تلگرام در صفحه توییترش، گرم شدن بیش از اندازه مجموعه ای از سرورهای اصلی تلگرام باعث بروز اختلال در شبکه شده و مشکلاتی را برای کاربران اروپایی به وجود آورده که احتمالاً طی ساعات پیش رو برطرف خواهد شد.

گرم - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - شدن سرورها در حدی که دچار اختلال یا از کار افتادن - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - آنها بشود، معمولاً به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - دلیل حملات محروم سازی گسترده یا DDoS صورت می گیرد که - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - البته هنوز اطلاعاتی در این زمینه در دست نیست. شاید - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - هم از کار افتادن شبکه توزیع محتوای تلگرام (CDN) در کشورمان و انتقال حجم عظیم داده کاربران - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - ایرانی به سرورهای اروپایی چنین مشکلی را به وجود آورده. به هر حال باید منتظر رفع مشکل و ارائه اطلاعات بیشتر از سوی پاول دوروف باشیم.

 

به روز رسانی:

اختلال ۱۲ ساعته تلگرام بالاخره در ساعت ۱۵:۱۳ دقیقه امروز نهم اردیبهشت ماه رفع شد و امکان دسترسی به این پیام رسان مجددا برای بسیاری از کاربران ایرانی فراهم گردید. صفحه تلگرام در توییتر قطع برق در منطقه آمستردام را علت این قطعی اعلام - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - کرد.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران

شاید به خواندن این مطلب علاقمند باشید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone