🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  3. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41485.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آیا هدفون جدید گوگل جایگزین مترجم ها می شود؟

همان طور که می دانید کمپانی گوگل هفته گذشته در کنار معرفی موبایل های جدید پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال، از یک هدفون بی سیم به نام «Pixel Buds» نیز رونمایی کرد که ...

همان طور که می دانید کمپانی گوگل هفته گذشته در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کنار معرفی موبایل های جدید پیکسل 2 و پیکسل - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - 2 اکس ال، از یک هدفون بی سیم به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نام «Pixel Buds» نیز رونمایی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کرد که به دستیار صوتی هوشمند Google Assistant مجهز شده است.

محصول مورد بحث علاوه بر بهره گیری از هوش مصنوعی، توانایی ترجمه همزمان 40 زبان زنده دنیا را نیز دارد که باعث شده برخی تحلیلگران، نظرات مختلفی درباره تهدیدهای شغلی بالقوه ای که «پیکسل بادز» برای مترجم ها ایجاد می کند، ارائه دهند.

برخی معتقدند که هوش مصنوعی توانایی ترجمه روان امور تخصصی را نخواهد داشت

برخی متخصصین در این زمینه اعتقاد دارند که نرم افزارهای مخصوص ترجمه، نهایتاً در امور روزمره و محاوره ها کاربردی هستند و بیشتر به درد توریست ها خواهند خورد. آنها اظهار می کنند که ترجمه عباراتی مانند «صبح بخیر» برای هوش مصنوعی چندان دشوار نیست اما اگر به عنوان مثال بخواهید برای صحبت کردن با یک فرد ژاپنی درباره مسائل فنی احداث چاه نفت، از یک نرم افزار ترجمه و هوش مصنوعی استفاده کنید حتماً با مشکل مواجه می شوید.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

از سوی دیگر اما گروه دیگری از تحلیلگران بر این باورند که هوش مصنوعی در آینده، بسیاری از شغل ها - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - (از جمله مترجمی) را از انسان ها می رباید. حتی مؤسسه «PwC» نیز پیش بینی کرده تا سال 2030، شغل بیش از 38 درصد از مردم آمریکا به دلیل اتوماسیون در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - معرض نابودی قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که در این بین برخی افراد دیدگاه خوشبینانه تری داشته و اظهار می کنند فناوری جایگزین مترجم ها نخواهد شد، بلکه مترجم هایی که از فناوری استفاده می کنند جایگزین مترجم های - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سنتی خواهند شد.

گفتنی است حتی در صورت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پیشرفت تکنولوژی و ارائه سیستمی که بتواند تمام مباحث (از جمله مسائل فنی) را ترجمه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کند، باز هم زمان زیادی تا پذیرش فناوری و ارائه قوانین دقیق برای استفاده از هوش مصنوعی به جای انسان باقی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone