🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23162.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

فیروزه پلت؛ مدیران گروه مالی فیروزه از لزوم تغییر نگاه به ادغام استارت‌آپ‌ها می‌گویند

مدیران گروه مالی فیروزه در رویداد «فیروزه پلت» که عصر روز گذشته (۱۰ مهر) برگزار شد، از آینده استارت‌آپ‌های ایرانی و چیزی که در مسیر پیش رو به آن نیاز دارند، گفتند. «رامین ربیعی»، مدیرعامل ...

مدیران گروه مالی فیروزه در رویداد «فیروزه پلت» که عصر روز گذشته (۱۰ مهر) برگزار شد، از آینده استارت‌آپ‌های ایرانی و چیزی که در مسیر پیش رو به آن نیاز دارند، گفتند. «رامین ربیعی»، مدیرعامل فیروزه پیش‌بینی کرد که ورود استارت‌آپ‌ها به بازار سرمایه تا سال‌ها محقق نخواهد شد، از سوی دیگر کارشناس ارشد تامین مالی گروه فیروزه نیز تاکید کرد که در فرایند جذب سرمایه، سوتفاهم‌های بسیاری بین شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران رخ خواهد داد که باید آن را مدیریت کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی

«رامین ربیعی» مدیرعامل گروه فیروزه از فعالیت بیش از ده ساله این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - گروه گفت و اعلام کرد که اولین سرمایه‌گذاری استارت‌آپی آنها روی پلتفرم شیپور بوده است. ربیعی گفت سرمایه‌گذاری مستقیم در استارت‌آپ‌ها، مشاوره به شرکت‌های استارت‌آپی و تاسیس مرکز رشد کنترل تک برای ایجاد استارت‌آپ‌های جدید از ایده‌های موفق جهانی، سه خدمتی هستند که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - گروه مالی فیروزه به استارت‌آپ‌ها می‌دهد.

به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - گفته ربیعی، ایران پتانسیل داشتن شرکت‌های یونیکورن (ارزش بالای یک میلیارد دلار) را دارد و اگر می‌خواهیم به این مساله فکر کنیم، هم باید نگاهمان نسبت به مساله ادغام و تملیک بازتر باشد و هم اینکه نباید بازار جهانی را از دست دهیم: «منظورم اروپا یا حتی ترکیه نیست بلکه کشورهایی که تازه در حال توسعه هستند مانند بنگلادش و اتیوپی. باید بتوانیم وارد کشورهای در حال توسعه شویم و پول‌ها را صرف کوبیدن رقیب در داخل کشور نکنیم. استارت‌آپ‌های بزرگ ایرانی نمی‌توانند تا مدت زیادی پول خود را صرف هزینه تبلیغات برای قرارگیری مقابل رقیب‌شان کنند.»

مدیرعامل گروه فیروزه باور دارد که به خاطر شرایط فعلی بازار بورس کشور، ورود استارت آپ‌های ایرانی به حوزه بورس تا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - مدتها شدنی نخواهد بود و وعده‌های تحقق این امر صرفا به خاطر دلخوشی است: «به همین دلیل بود که فیروزه پلت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - را راه‌اندازی کردیم. این یک بازار نیست و فقط تجمیع تقاضا برای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - خرید و فروش می‌کند اما می‌تواند هم مشکل تامین سرمایه را حل کند و هم مشکل فروش - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - سهام در استارت‌آپ‌ها را.»

نحوه جذب سرمایه‌گذاری برای یک استارت‌آپ چگونه خواهد بود؟

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی

«سامان حقیقی»، کارشناس ارشد تامین مالی گروه فیروزه در سخنرانی خود اعلام کرد که مشاوره ادغام و تملیک یکی از مشاوره‌هایی است که در گروه فیروزه انجام خواهد شد و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - در کنار آن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - خدمات مشاوره‌ای چون مشاوره در مورد بازار سرمایه، مشاوره شیوه تامین مالی، مشاوره انتشار اوراق بدهی، مشاوره عرضه عمومی اولیه و مشاوره افزایش سرمایه و معاملات بلوکی نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - انجام خواهد شد.

حقیقی می‌گوید که گروه فیروزه در بخش‌های سرمایه‌گذاری اختصاصی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - نیز کمک یار سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران است و مشاوره‌های جذب سرمایه و مشاوره تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری نیز انجام می‌دهد. او فرایند مشاوره جذب سرمایه را فرایندی پیچیده دانست که گروه مالی فیروزه توانسته به اکثر این پیچیدگی‌ها فائق آید.

او در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - پاسخ به این سوال که فرایند مشاوره جذب سرمایه در دپارتمان مشاوره مالی فیروزه فیروزه چگونه انجام می‌شود؟ به مراحل آن اشاره کرد و گفت:

«در وهله اول مرحله آماده سازی را داریم که در آن با مدیران میانی جلسه می‌گذاریم و تعیین جایگاه شرکت و شرایط فعلی شرکت را تخمین میزنیم و آماده سازی و ساختار دهی فرایند جذب سرمایه را انجام می‌دهیم. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - بحث بازاریابی گام دوم فرایند مشاوره جذب سرمایه است که در آن تدوین مستندات بازاریابی و امضای توافق نامه محرمانگی و بروزرسانی داده‌ها را انجام می‌دهیم و در نهایت ارزیابی تقاضای اولیه خرید و تهیه لیستی از خریداران بالقوه برای شروع فرایند راستی آزمایی را انجام خواهیم داد.»

حقیقی، راستی آزمایی را بخش سوم مراحل جذب سرمایه دانست که در آن آماده سازی مستندات شرکت برای فرایند راستی آزمایی و همراهی با سرمایه پذیر در فرایند بررسی مستندات حقوق مالی و مالیاتی مابین سرمایه پذیر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - و سرمایه گذار احتمالی انجام خواهد شد:

«در این قسمت بیشترین سوتفاهم ایجاد می شود و باید آن را درست مدیریت کرد وگرنه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - همه مراحل به هم می‌خورد. ما با تجربه‌ای که در این سال‌ها کسب کردیم می‌دانیم که در این قسمت ممکن است سرمایه‌پذیر حرف سرمایه‌گذار را درست - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - متوجه نشود و یا بالعکس این ماجرا اتفاق بیفتد. طرفین خواسته‌های یکدیگر را درست درک نمی‌کنند و ما در کنار دو تیم هستیم تا هیچ سوتفاهمی از نظر حقوقی پیش نیاید.»

به گفته حقیقی در بخش آخر نیز نهایی کردن مراحل فرآیند جذب سرمایه اتفاق می‌افتد که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - در آن آماده سازی توافق نامه خرید و فروش سهام و توافقنامه سهامداران انجام می شود:

«در واقع پیش نویس کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - قراردادها در اینجا صورت می‌گیرد و اخذ پیشنهادهای خرید نهایی نیز انجام خواهد شد. پیش نویس به مذاکره گذاشته خواهد که شاید ماه‌ها مذاکره صرفا روی یک تبصره نیز طول بکشد و هیچ عجله‌ای نباید در این مرحله انجام داد. در این مدت جلسه‌هایی با هماهنگی طرفین برگزار خواهد شد که در آن جلسات پرسش و پاسخ با مدیریت صورت می‌گیرد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - و در نهایت امضای توافق نامه رخ خواهد داد.»

بازار پسا برجام برای اکوسیستم استارت‌آپی

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی

«مسعود حمیدزاده» کارشناس ارشد سرمایه‌گذاری‌های جسورانه نیز در ادامه، با اشاره به سهم یک و نیم درصدی بازار خرده فروشی آنلاین از بازار خرده فروشی کل کشور، تاکید کرد که تجارت الکترونیکی هنوز در اول راه است. او با تفکیک کردن عمر کوتاه اکوسیستم استارت آپی ایران به سه بخش، از دلایل عدم تمایل سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - در سال اخیر گفت:

«قبل از برجام بود که زیرساخت‌ها در حال شکل‌گیری بود و دور، دور کارآفرینان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - بود و آنها توانستند زیرساخت‌های اولیه را تشکیل دهند. بعد از آن به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - دور خود برجام و پس از آن رسیدیم که رشد‌های بسیاری شکل گرفت و به نوعی دوره شکوفایی بود. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - استارت آپ‌ها رشد کردند و سرمایه‌گذاران خارجی وارد بازار شدند و همه چیز خوب پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - رفت. اما در دوره سوم یعنی از سال ۲۰۱۸ تا به امروز، استارت‌آپ‌هایی که قصد سرمایه‌پذیری دارند خیلی زیاد هستند ولی سرمایه‌گذاری تمایلی به این کار ندارد. سرمایه‌گذاران خارجی که رفته‌اند و وی‌سی‌های داخلی نیز استرس سرمایه‌گذاری دارند.»

او تاکید می‌کند که شرایط بد اقتصادی باعث این موضوع شده و اذعان دارد که این شرایط در همه جای دنیا در یک برهه زمانی رخ داده و کشورها از آن گذر می‌کنند: «ایران هم از آن گذر می‌کند.»

وی در نهایت اعتقاد دارد که استارت آپ ها باید فعالیت‌های خاصی در چارت برنامه‌ریزی خود داشته باشند تا در این شرایط به موفقیت برسند: «استراتژی که باید داشته باشند این است که آنها باید در وهله اول به بقای خود فکر کند و هزینه‌هایشان را کنترل کنند. بدون حساب و کتاب بازاریابی نکنند و به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شازند استان مرکزی - مساله ادغام و تملیک فکر کنند و افکارشان نسبت به این مساله باز باشد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آتشگون نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
بچه‌های تعمیرچی خوندنی‌ان! این‌قدر سریع و با حوصله فر و اجاق گازمو درست کردن که نمی‌تونم از این خدمت خوب راضی نباشم. مرسی که با این همه حرفه‌ایی و دقت نگاهشون کردن و منو از نگرانی دور کردن. البته قیمتش هم به مراتب ارزششو داشت. به‌ صدای شما لحنی خوش بود، باز هم چند بار ممنونم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone