🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  3. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27006.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

سنسور مینیاتوری جدید MIT عفونت خون را در چند دقیقه تشخیص می‌دهد

پژوهشگران MIT سنسور مینیاتوری کوچکی ساخته اند که می تواند بیماری سپتیسمی یا عفونت خونی را در عرض چند دقیقه تشخیص داده و بیمار را از خطر مرگ نجات دهد. محققین مؤسسه فناوری ماساچوست (MIT) ...

پژوهشگران MIT سنسور مینیاتوری کوچکی ساخته اند که می تواند بیماری سپتیسمی یا عفونت خونی را در عرض چند دقیقه تشخیص داده و بیمار - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان - را از خطر مرگ نجات دهد.

محققین مؤسسه فناوری ماساچوست (MIT) موفق به ابداع یک سنسور ریزسیال یا میکروفلوئیدی (Microfluidic) شده اند که می تواند سپتیسمی را در عرض ۲۵ دقیقه تشخیص دهد.این زمان به مراتب کمتر از آزمایش خون چند ساعته است و برای رساندن بیمار به درمانگاه و مداوای او کافی خواهد بود.

سپتیسمی (Sepsis) نوعی التهاب خونی کشنده در سیستم ایمنی بدن بوده که به دلیل وجود عفونت - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان - در خون بروز می کند. تشخیص به موقع این بیماری - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان - در نجات جان بیمار حیاتی است اما با ابزارهای کنونی شناسایی سریع آن سخت بوده و به ابزارهای سنگین پزشکی نیاز است.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان

افزایش ترشح پروتئین اینترلوکین-۶ که توسط گلبول های سفید در واکنش به التهاب خونی آزاد می شوند، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان - در ساعات اولیه ابتلا به سپتیسمی و پیش از بروز علایم بعدی این بیماری افزایش می یابد. - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان - با آزمایش خون معمولی نمی توان اجتماع این پروتئین ها را در حالت عادی تشخیص داد ولی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان - سنسور میکروفلوئیدی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان - تشخیص افزایش سطح پروتئین خون را در مدت زمان کوتاه ممکن می کند.

روش های فعلی تشخیص بیماری سپتیسمی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان - پرهزینه هستند

روش های فعلی تشخیص بیماری سپتیسمی زمانبر و هزینه بر بوده و به علت هزینه بالای نگهداری تجهیزات پزشکی، نمی توان به طور گسترده از آنها استفاده کرد. این سنسور کوچک بوده و در مقایسه با لوازم قابل حمل - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان - موجود کم هزینه تر خواهد بود. از همه مهم تر نیازی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان - به حجم زیادی از خون برای تشخیص عفونت نیست و تنها یک قطره خون از انگشت بیمار کافی خواهد بود.

محققان در تلاشند با توسعه این - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان - سنسور و بالا بردن توانایی آن در تشخیص تراکم دیگر پروتئین های خونی، دقت و کارایی سنسور را بالا ببرند. این اختراع هنوز برای استفاده در بیمارستان آماده نبوده و باید اصلاحات - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر منجیل استان گیلان - متعددی روی آن انجام گیرد تا به یک محصول تجاری تبدیل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone