🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  3. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26994.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

دستبند سلامتی آنر بند 5 معرفی شد؛ رقیبی جدی برای می بند 4

علاوه بر موبایل های آنر 9 و آنر 9X، این کمپانی از جدیدترین مچ بند هوشمند خود به نام آنر بند 5 نیز رونمایی کرده است. نسخه استاندارد این مچ بند 28 دلار و نسخه ...

علاوه بر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فراهان استان مرکزی - موبایل های آنر 9 و آنر 9X، - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فراهان استان مرکزی - این کمپانی از جدیدترین مچ بند - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فراهان استان مرکزی - هوشمند خود به نام آنر بند 5 نیز رونمایی کرده است. نسخه استاندارد این مچ بند 28 دلار و نسخه مجهز به چیپ NFC آن نیز 32 دلار قیمت دارد.

طراحی این نسخه با مدل قبلی تفاوت زیادی ندارد و ویژگی هایی مانند صفحه نمایش رنگی و دکمه مجازی زیر آن، اینجا هم وجود دارند. البته مدل جدید به یک صفحه نمایش - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فراهان استان مرکزی - OLED با رزولوشن 120 در 240 پیکسل با شیشه 2.5D مجهز شده است. مچ بند - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فراهان استان مرکزی - آنر بند 5 قادر است متن پیام های کوتاه، وی چت و QQ را نمایش دهد. باتری صد میلی آمپر ساعتی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فراهان استان مرکزی - آن نیز طبق اعلام سازنده تا دو هفته دوام خواهد داشت.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فراهان استان مرکزی

آنر بند 5 به سنسور سنجش غلظت اکسیژن در خون نیز مجهز شده است

آنر بند 5 مانند گذشته به یک حسگر ضربان قلب اپتیکال نیز مجهز شده که از سنسور TruSeen 3.5 استفاده می کند و از مدل قبلی که به نسل سوم این حسگر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فراهان استان مرکزی - مجهز شده بود اندکی جدیدتر است. از دیگر امکانات آن نیز می توان به اضافه شدن یک سنسور SpO2 (غلظت اکسیژن در خون) اشاره کرد. این سنسور - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فراهان استان مرکزی - که در مچ بندهایی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فراهان استان مرکزی - با قیمت بیشتر هم به آسانی یافت نمی شود، می تواند برای افراد ماجراجو مانند صخره نوردان یا - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فراهان استان مرکزی - افرادی که از بیماری های خاص مانند هیپوکسی رنج می برند کارآمد باشد.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فراهان استان مرکزی

مچ بند آنر بند 5 تا 50 متر نیز ضدآب است و قادر به شناسایی 10 نوع ورزش مختلف، از جمله حرکات - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فراهان استان مرکزی - شنا است. یکی از قابلیت هایی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فراهان استان مرکزی - که در نسل قبل حضور نداشت و اضافه شدنش به این مدل می توانست خوشحال کننده باشد GPS است - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فراهان استان مرکزی - که البته می توانست تاثیر چشم گیری روی عمر باتری - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فراهان استان مرکزی - داشته باشد. بسیاری آنر بند را رقیبی مستقیم برای مچ بند های می - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فراهان استان مرکزی - بند شیائومی می دانند که از سخت افزار و قیمتی مشابه بهره می برند.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فراهان استان مرکزی

مدل استاندارد این مچ بند از امروز در - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فراهان استان مرکزی - چین در دسترس - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فراهان استان مرکزی - است و مدل مجهز به NFC نیز از 5 روز دیگر عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone