🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  2. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  3. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  5. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27021.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

سیل کارآفرینی به کمک سیل‌زدگان پلدختر می‌شتابد

صبح امروز نشست خبری پویش اجتماعی سیل کارآفرینی با حضور عوامل اجرایی این پویش در خانه فرهنگ دیهیم برگزار شد. این پویش با زاویه نگاهی جدید و خاص قصد دارد تا به کسب‌وکارهای آفلاین از ...

صبح امروز نشست خبری پویش اجتماعی سیل کارآفرینی با حضور عوامل اجرایی این پویش در خانه فرهنگ دیهیم برگزار شد. این پویش با زاویه نگاهی جدید و خاص قصد دارد تا به کسب‌وکارهای آفلاین از دست رفته مناطق پل‌دختر کمک کند تا دوباره جان بگیرند و از نو برقرار شوند.

«رضا - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان - الفت نسب» بنیان‌گذار موسسه خیریه بساز در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان - آغاز این نشست اعلام کرد که استارت آپ‌ها رشد خوبی در سال‌های اخیر داشتند و نباید جدا از فعالیت‌های تجاری‌شان، مسئولیت‌های اجتماعی خود را فراموش - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان - کنند. به گفته الفت نسب این پویش با همراهی پلتفرم رانگو و جشنواره وب و موبایل ایران برگزار شده و امید می‌رود تا بتوان در آن ۵۰ پروژه تعریف شده را به نتیجه برسانند:

«پنجاه کسب و کار در مناطق پلدختر بعد از بررسی‌های میدانی و دقیق شناسایی شده که بعد از سیل نابود شدند. این کسب‌وکارها برای دوباره از نو شروع کردن نیاز به یک سری کمک دارند که قصد داریم در پویش سیل کارآفرینی بخشی از آن را با کمک مشارکت‌کنندگان تامین کنیم. اگر همکاری‌ها بیشتر شود به طور قطع تعداد پروژه‌ها و گستره جغرافیایی کمک‌هایمان را نیز بیشتر خواهیم کرد.»

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان

الفت نسب با اشاره به همکاری شرکت‌های بزرگی چون اسنپ و دیجی‌کالا که در این پویش همراه آنها هستند، ابراز امیدواری کرد که دیگر شرکت‌ها نیز به تدریج به این پویش بپیوندند:

«این - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان - بار کسب‌وکارهای آنلاین به کمک کسب‌وکارهای آفلاین می‌روند و امیدوارم که این رابطه پیش آمده بتواند روز به روز بیشتر شود و خلا بین این دو کسب و کار - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان - از این روش‌ها برطرف شود.»

«حمیده حبیبی» مدیرعامل رانگو که خود چندین سفر به مناطق پلدختر داشته و بازدید میدانی از کسب‌وکارها به عمل آورده تاکید می‌کند که بعد از گذشت بیش از ۴ ماه از سیل، همچنان بشی از ۹۰ درصد مغازه‌ها در این شهر بسته است: «موارد انگشت‌شماری که باز هستند نیز جنسی ندارند و وسایل و اجناسشان را آب برده است.»

حبیبی می‌گوید خانواده‌ها در مناطق سیل‌زده همچنان درگیر نیازمندی‌های اولیه خود از قبیل سلامتی،خوراک، مسکن و پوشاک هستند و کمتر کسی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان - به مسائل معیشتی و کسب‌وکاری فکر می‌کند؛ غافل از اینکه این - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان - موضوع آینده اقتصادی آنجا را تعیین می‌‌کند. مدیرعامل رانگو اذعان دارد که مسئولین گمان می‌کنند با تامین - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان - نیازهای اولیه، باقی موارد خود به خود به دست خانواده‌های سیل زده درست می‌شود؛ موضوعی که او آن را رد می‌کند:

«کسب‌وکارها خودشان به صورت خودجوش درست نخواهند شد. این ۵۰ پروژه‌ای که ما با تحقیق و تفحص آنها را برگزیدیم نروی هم رفته زدیک به ۴۳۰ میلیون تومان سرمایه لازم دارند که امیدواریم بتوانیم در پویش سیل کارآفرینی آن را تامین کنیم؛ اگر این مبالغ بیشتر شود می‌توانیم به روستاهای این مناطق نیز سر بزنیم.»

«شایان شلیله» بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران نیز معتقد است که فضای مجازی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان - و استارت آپی کشور پتانسیل خوبی برای ایجاد چنین موجی دارد. شلیله با اشاره به تجربه بازآفرینی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان - مدرسه شیرآباد در جشنواره وب و موبایل سال گذشته، آن را یک تجربه خوب خواند که جرقه‌ساز ایجاد چنین پویش‌هایی است. به باور او این پویش می‌تواند مبالغ بیشتری جمع آوری کند و حتی رقم کمک‌های جمع آوری شده به کسب‌وکارها به یک میلیارد تومان هم برسد.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان

شایان شلیله - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان - با ذکر مثالی ساده، اهداف و نگاه پویش سیل کارآفرینی را تشریح کرد و گفت: «فکر کنید یک کسی بیل می‌زده و کار می‌کرده، حالا آب بیل و وسایل کارش را با خودش برده. تا کی می‌خواهیم با کنسروهای غذایی و آب معدنی و چادر او را زنده نگه‌داریم؟ باید کاری که از - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان - دست داده برگردد تا با پدیده مهاجرت این عزیزان به شهرهای بزرگ روبرو نشویم؛ موضوعی که خودش معضلات دیگری برای آنها ایجاد خواهد کرد.»

شلیله می‌گوید که باید به اقتصاد مناطق سیل‌زده فکر کرد و نگاهی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان - جدیدی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان - در کمک کردن به آنها یافت؛ نگاهی که می‌توانند بازار این مناطق و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان - فعالان تجاری آن را دوباره به حرکت بیندازد.

«امیر حسین موسوی» مدیر روابط عمومی دیجی کالا نیز که در این نشست حضور داشت با اشاره به پتانسیل زیادی که در استارت آپ‌ها در ایجاد چنین پویش‌ها و جنبش‌هایی است تاکید کرد که باید کمک‌های استارت آپ‌ها رنگ و بوی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان - دیگری داشته باشد:

«تصور می‌کنم صد سال پیش هم کامیون‌های کنسرو به مناطق سیل زده و زلزله زده فرستاده می‌شد. باید کمک‌هایمان را خلاقانه کنیم و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان - خلاقیت و فناوری را در آنها ادغام کنیم. می‌توانیم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان - فکر کنیم که چگونه می‌توان این ویژگی‌ها را در کمک‌هایمان بگنجانیم. استارت آپ‌های متعددی وجود دارند که می‌توانند - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان - در این زمینه‌ها کمک کنند و با کمی همفکری می‌توان به نتایج بسیار خوبی دست یافت.»

هر ۵۰ پروژه تعریف شده سیل کارآفرینی در حال حاضر در پلتفرم رانگو به نمایش در آمده‌اند. بر اساس صحبت‌های عوامل این پویش، تمامی کمک‌ها و جمع‌آوری‌های مالی شفاف خواهد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان - بود و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر صومعه سرا استان گیلان - گزارشات مستندی توسط تیم آنها بعد از نهایی شدن هر پروژه منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone