🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  2. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  3. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  4. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27016.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گوگل تشخیص چهره و ژست‌های حرکتی در پیکسل ۴ را تایید کرد

گوگل با انتشار یک ویدیو شایعات موجود درباره پیاده سازی سنسور سولی در پیکسل ۴ برای کنترل گوشی از طریق ژست های حرکتی را تایید کرده است. این کمپانی در تیزر تبلیغاتی خود موبایلی را به ...

گوگل - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - با انتشار یک - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - ویدیو شایعات موجود - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - درباره پیاده سازی سنسور سولی در پیکسل ۴ برای کنترل گوشی از طریق ژست های حرکتی را تایید کرده است.

این کمپانی در تیزر تبلیغاتی خود موبایلی را به تصویر - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - کشیده که با نزدیک شدن کاربر به صورت خودکار چهره وی را شناسایی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - کرده و قفل صفحه را باز می کند. به لطف مجهز - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - بودن - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - پرچمدار بعدی گوگل به سولی کاربر بدون لمس صفحه یا فشردن کلید و تنها با حرکات دست قادر به عوض کردن موزیک، بی صدا کردن تماس های ورودی و موارد بسیار دیگری است.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس

حسگر سولی چیپ رادار کوچکی است که با استفاده از امواج رادیویی با فرکانس بالا، محدوده، زاویه و سرعت حرکات را تشخیص داده و حرکات فیزیکی کاربر را به تعاملاتی با معنی برای نرم‌افزار تبدیل می کند. شناسایی حرکات سریع کاربر در نگاه اول ساده به نظر می رسد اما برای عملی شدن باید بازتاب امواج رادیویی مرتبا - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - اندازه گیری شده و پس از برآورد اختلاف سیگنال های ارسالی و دریافتی، الگوریتم های یادگیری ماشین آنها را به الگوهای با معنی تبدیل کنند.

پیش از این شرکت های دیگری نظیر ال جی هم قابلیت پشتیبانی از ژست - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - های حرکتی را به محصولات خود آورده بودند اما فناوری مورد نظر - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - گوگل احتمالا از آنها پیچیده تر خواهد بود. علاوه بر این سولی در قابلیت های دیگر پیکسل ۴ از جمله بازگشایی خودکار قفل صفحه نیز نقشی کلیدی را بازی می - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - کند.

هرچند گوگل برای شناسایی چهره به دوربین های فرو سرخ معمولی متکی است اما با کمک سولی نزدیک شدن کاربر به صفحه را تشخیص داده و به صورت خودکار سنسور IR را آماده شناسایی چهره می کند، در نتیجه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - به محض برداشتن گوشی توسط کاربر مجاز، قفل صفحه باز خواهد شد. از همه مهمتر حفظ امنیت از طریق پردازش داده ها در چیپ Titan M و عدم ارسال آنها به سرورهای گوگل است.

البته گوگل تاکید کرده که شناسایی حرکات (Motion Sense) تنها در برخی کشورها فعال خواهد بود. ظاهرا دلیل این محدودیت نیاز به اخذ مجوز از سازمان های قانونی برای استفاده از سنسور سولی در پیکسل ۴ است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone