🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  3. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27013.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

برنامه هواوی برای کنار گذاشتن چیپست‌های کوالکام و مدیاتک

هواوی به دنبال کاهش استفاده از چیپست های کوالکام و مدیاتک در موبایل هایش است و این تصمیم احتمالا با تولید چیپست های کایرین اقتصادی میسر خواهد شد؛ روندی که تا کنون بی سابقه بوده ...

هواوی به دنبال کاهش - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آشتیان استان مرکزی - استفاده از چیپست های کوالکام و مدیاتک در موبایل هایش است و این تصمیم - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آشتیان استان مرکزی - احتمالا با تولید چیپست های کایرین اقتصادی میسر خواهد شد؛ روندی که تا کنون بی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آشتیان استان مرکزی - سابقه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آشتیان استان مرکزی - بوده است.

آمریکایی ها بارها نشان داده اند که - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آشتیان استان مرکزی - از بکارگیری موقعیت برتر خود در حوزه فناوری به عنوان یک اهرم فشار ابایی ندارد. چینی ها با علم - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آشتیان استان مرکزی - به این موضوع در سال های گذشته تلاش زیادی را برای کاهش اتکا به شرکت‌های آمریکایی صورت داده اند و حالا هواوی هم در پی برداشتن گام جدیدی در این راستا است.

تا اواسط سال گذشته تنها ۴۰ درصد از گوشی هواوی به چیپست های کایرین مجهز بودند، رقمی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آشتیان استان مرکزی - که در زمستان و بهار گذشته به ۴۵ درصد رسید و به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آشتیان استان مرکزی - گفته منابع آگاه تا آخر سال جاری میلادی به ۶۰ درصد خواهد رسید. در صورت عملی شدن این تصمیم از کل ۲۷۰ میلیون موبایل هواوی در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱۵۰ میلیون دستگاه میزبان چیپست های‌سیلیکون خواهند بود.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آشتیان استان مرکزی

با توجه به اینکه تقریبا تمام مدل های پرچمدار و میان رده هواوی به چیپست های‌سیلیکون مجهز شده اند، تنها راه این شرکت برای رسیدن به هدف ۶۰ درصدی، تمرکز - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آشتیان استان مرکزی - روی تراشه های اقتصادی است. هواوی در حال حاضر توان پردازش گوشی های اقتصادی خود را با سخت افزارهای مدیاتک و کوالکام از جمله هلیو پی۲۲ و اسنپدراگون ۴۵۰ تامین می کند.

هنوز استراتژی هواوی برای رسیدن به این هدف مشخص نشده اما دو راه بیشتر پیش رو ندارد. این شرکت - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آشتیان استان مرکزی - یا باید به تولید چیپست های اقتصادی برای مدل های ارزان‌قیمت بپردازد یا پردازنده های میان رده قدیمی از جمله کایرین ۶۵۹ را در گوشی های اقتصادی تعبیه کند. مهندسان چینی احتمالا چیپست های جدید را بر پایه فرایند تولید کوچکتر و با GPU و GPU پیاده سازی می کنند چون این ترکیب می تواند قدرت زیادی را برای مدل های اقتصادی به ارمغان بیاورد.

- تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آشتیان استان مرکزی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone