🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  2. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  5. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27020.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گوگل اسیستنت جای Voice Search را در اپلیکیشن گوگل می‌گیرد

امکان جستجو در اینترنت به کمک فرمان‌های صوتی چندین سال زودتر از ظهور دستیارهای هوشمند به دست کاربران رسید. اما امروز با روی کار آمدن دستیارهای دیجیتالی، کاربران نه تنها می‌توانند جستجوی خود در وب ...

امکان جستجو در اینترنت به کمک فرمان‌های صوتی چندین سال زودتر از ظهور دستیارهای هوشمند به دست کاربران رسید. اما امروز با روی کار آمدن دستیارهای دیجیتالی، کاربران نه تنها می‌توانند جستجوی خود در وب را - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - از طریق فرمان‌های صوتی انجام دهند بلکه با تایپ از طریق کیبورد نیز به این مقصود می‌رسند.

با این حساب شاید - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - دیگر کمتر کسی به یک اپلیکیشن «جستجوی صوتی» مستقل احتیاج داشته باشد. گوگل با علم بر این موضوع، تصمیم گرفته که نقش اپلیکیشن Voice Search را کمتر کرده و وظایف آن را به دستیار هوشمند گوگل - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - اسیستنت خود بسپارد.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل
آیکن Voice Search احتمالا در آینده به طور کامل حذف شود

در همین راستا غول موتورهای جستجو آیکن Voice Search را با آیکن گوگل اسیستنت جایگزین کرده، به این معنا که حالا تمام جستجوهای صوتی پلتفرم اندروید را دستیار اسیستنت مدیریت خواهد کرد. خوشبختانه در پی این تصمیم، رابط کاربری Voice Search دستخوش تغییرات بزرگی نشده و باز هم با همان محیط آشنای قبلی مواجه هستید.

البته لازم به گفتن است که تغییر مذکور را همگان - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - نمی‌بینند، - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرعین استان اردبیل - چرا که به تازگی و ظاهرا به شکل آزمایشی انجام شده و فقط بعضی دیوایس‌ها قادر به مشاهده آن هستند. احتمالا اگر نسخه 10.24 پایدار یا نسخه 10.28 بتای اپلیکیشن گوگل را نصب کرده باشید، شما هم این تغییر را در ساختار گوگل مشاهده کنید.

در غیر این صورت برای دیدن این تغییر باید منتظر آپدیت همگانی و تحت سرور گوگل باشید. گوگل هنوز تاریخ دقیقی برای اعمال این تغییر در پلتفرم اندروید اعلام نکرده است اما به نظر نمی‌رسد که تا این تغییر فاصله زیادی داشته باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone