🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27005.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تست مقاومت رویول فلکس پای؛ اولین گوشی تاشو تجاری دنیا [تماشا کنید]

کمپانی چینی رویول با عرضه گوشی فلکس پای، گوی رقابت را از سامسونگ و هواوی ربود و اولین گوشی تاشو تجاری دنیا را در تعداد محدود، به بازار عرضه کرد. زک نلسون این گوشی را ...

کمپانی چینی رویول با عرضه گوشی فلکس پای، گوی رقابت را از سامسونگ و هواوی ربود و اولین گوشی تاشو تجاری دنیا را در تعداد محدود، به بازار عرضه کرد. زک نلسون این گوشی را دریافت کرده تا تست های مقاومت را روی آن انجام دهد. در ادامه ببینم - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - این محصول از آزمون های دشوار سربلند بیرون می - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - آید یا نه.

کانال JerryRigEverything در تازه ترین ویدیوی خود انواع بلاها را سر این گوشی آورد. این گوشی که برچسب قیمتی 1300 دلاری دارد، بهمن ماه سال گذشته معرفی شده بود.

پیش از هر شروع باید گفت که جنس نمایشگر گوشی فلکس پای شیشه نیست و نوع خاصی از پلاستیک انعطاف پذیر است و به سمت بیرون بسته می شود. بنابراین - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - در همان ابتدای کار، صفحه نمایش در مرحله سوم مقاومت با جسم نوک تیز، با پدیدار شدن خط و خش های متعدد تسلیم شد. صفحه نمایش حتی در برابر ناخن هم مقاومتی نشان نداد. بنابراین برای استفاده روزانه مناسب نیست، مخصوصاً اینکه از محافظ صفحه هم نمی توان استفاده کرد.

در ادامه اطراف گوشی فلکس پای که حسگر اثر انگشت هم در این قسمت قرار گرفته، با جسم نوک تیز خط افتاد. تنها نکته مورد توجه کار کردن حسگر اثر انگشت با وجود کشیدن خط روی سطح آن بود. نکته ناامیدکننده جنس پشت بدنه است که از پلاستیک ساخته شده و سطح آن با کوچکترین تماس با جسم نوک تیز خط می افتد.

در آزمایش صفحه نمایش بوسیله حرارت، نمایشگر 1920 در 1440 پیکسل فلکس پای تنها 5 ثانیه در برابر آتش - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - دوام آورد و برخلاف گوشی های دیگر که محافظ نمایشگر دارند، آسیب جبران ناپذیر به آن وارد شد.

در نهایت نوبت به آزمایش میزان دوام گوشی فلکس پای در برابر فشار رسید. گوشی به - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - سمت بیرون - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - به راحتی بسته می شود با فشار آسیب ندید. اما اگر کاربر اشتباهاً روی آن بنشیند و به نمایشگر به سمت مخالف فشار وارد شود - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - چه؟ خوشبختانه با فشار در طرف مخالف حرکت لولا، نمایشگر تا حدودی دوام آورد اما با افزایش فشارها نهایتاً از وسط به دو نیم تقسیم شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone