🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  3. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  5. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27003.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

جریمه Equifax پس از ۲ سال مشخص شد؛ فقط ۲ دلار برای هر قربانی

Equifax به کاربرانی که قربانی رخنه اطلاعاتی شده اند، سرویس رایگان و غرامت نقدی پرداخت می کند؛ هرچند این غرامت ناچیز به نظر می رسد. حدود دو سال قبل یک رخنه اطلاعاتی در وب سایت ...

Equifax به کاربرانی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بانه استان کردستان - که قربانی رخنه اطلاعاتی شده اند، سرویس رایگان و غرامت نقدی پرداخت می کند؛ هرچند این غرامت ناچیز به نظر می رسد.

حدود دو سال قبل یک رخنه اطلاعاتی در وب سایت Equifax باعث افشای اطلاعات شخصی ۱۴۳ میلیون نفر  شد. هکرها با سوءاستفاده از این باگ به داده هایی نظیر نام، شماره تامین اجتماعی، تاریخ تولد و آدرس کاربران دسترسی پیدا کرده بودند. طی این - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بانه استان کردستان - رویداد شماره کارت اعتباری ۲۰۹ هزار - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بانه استان کردستان - نفر به همراه مستندات و اطلاعات شناسایی ۱۸۲ هزار نفر به دست مهاجمان افتاد.

این شرکت حالا طی توافقی با سازمان های ایالتی، کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC) و دفتر دفاع از حقوق مالی مصرف کنندگان (CFPB) پذیرفته بین ۵۷۵ میلیون - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بانه استان کردستان - تا ۷۰۰ میلیون دلار جریمه و غرامت پرداخت کند. دلیل این اختلاف مشخص نبودن میزان دقیق غرامتی است که کاربران زیان دیده خواستار آن خواهند شد. تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بانه استان کردستان

بر اساس این توافق ٰEquifax به تمامی کاربرانی که - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بانه استان کردستان - از این رخنه امنیتی آسیب دیده اند تا ده سال سرویس های نظارتی رایگان ارائه کرده و برای جبران خسارت های مالی تا ۲۰ هزار دلار نقدا به آنها غرامت پرداخت می کند.

هرچند با توجه به اینکه از این مبلغ ۱۷۵ میلیون دلار به سازمان های ایالتی و ۱۰۰ میلیون دلار به CFPB می رسد، تنها ۳۰۰ میلیون دلار برای کاربران باقی می ماند. «مارکوس کریستین»، - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بانه استان کردستان - متخصص - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بانه استان کردستان - امنیت سایبری در امور قضایی می گوید:

با توجه به اینکه ‍۱۵۰ میلیون کاربر از این جریان - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بانه استان کردستان - آسیب دیده اند، این توافق به معنی پرداخت تنها ۲ تا ۳ دلار به هر کاربر است. - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بانه استان کردستان - مبلغ پرداختی Equifax کمی بیش از این خواهد بود اما آیا جریمه آنقدر هست که ترس را به جان این شرکت بیندازد؟ از نظر من خیر.

FTC اطلاعات لازم برای تعیین میزان غرامت را در سایت خود در اختیار کاربران قرار داده که شامل هزینه های رسیدگی به این مساله، بستن حساب، بررسی حساب، دستمزد - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بانه استان کردستان - وکیل و غیره می شود. «خوزه سیمونز»، رییس FTC در - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بانه استان کردستان - این باره گفته - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بانه استان کردستان - است:

Equifax در اتخاذ روش های ابتدایی برای جلوگیری از افشای اطلاعات ناموفق عمل کرده است. این - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بانه استان کردستان - شرکت باید از این به بعد سطح امنیت خود را ارتقا داده و در امان - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بانه استان کردستان - ماندن اطلاعات کاربران از سارقان و کلاهبرداران را تضمین کند.

رسوایی Equifax که یکی از بدترین رخنه های - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بانه استان کردستان - امنیتی در تاریخ آمریکا به شمار می رود، در شهریور ۱۳۹۶ به صورت عمومی افشا شد اما کمپانی از ماه ها قبل علی رغم با خبر بودن از این مشکل قادر به رفع آن نبود. همین مساله باعث شد هکرها به لطف دسترسی طولانی مدت به حجم زیادی از داده - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بانه استان کردستان - دسترسی پیدا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone