🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  3. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  4. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  5. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27011.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

رژیم غذایی پارینه سنگی ریسک ابتلا به بیماری‌های قلبی را افزایش می‌دهد

طبق تحقیقات انجام شده بر روی افراد، رژیم غذایی پارینه سنگی (Paleolithic Diet) ریسک ابتلا به بیماری های قلبی را بالا می برد. رژیم غذایی پارینه سنگی این روزها باب شده است. از این رژیم ...

طبق تحقیقات انجام شده بر روی افراد، رژیم غذایی پارینه سنگی (Paleolithic Diet) ریسک ابتلا به بیماری های قلبی را بالا می برد.

رژیم غذایی پارینه سنگی این روزها باب شده است. از این رژیم که با نام رژیم «مرد غارنشین» هم یاد می شود، برای کاهش وزن، سلامت دستگاه گوارش و کاهش فشار خون استفاده شده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرکزی استان مرکزی - و باور عمومی این است که بر - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرکزی استان مرکزی - سلامت عمومی فرد تأثیر مثبت می گذارد.

رژیم غذایی پارینه سنگی، با توجه به مواد غذایی در دسترس در عصر حجر، توسط انسان های نخستین مورد استفاده قرار می گرفته. در این رژیم فرد می تواند گوشت، سبزیجات، آجیل و بعضی میوه ها را بخورد. در این رژیم غلات، حبوبات، ماست، نمک، شکر و روغن های فرآوری شده جایی ندارند.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرکزی استان مرکزی
نبود غلات در رژیم غذایی پارینه سنگی مشکلات متعددی را برای سلامت بدن در پی دارد

در تحقیق جدیدی که توسط - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرکزی استان مرکزی - دانشگاه ادیث کوان استرالیا (Edith Cowan University) انجام شد، پژوهشگران ۴۴ نفر از افراد بزرگسال که از رژیم غذایی پارینه سنگی و ۴۷ نفر دیگر که از رژیم غذایی معمولی (سبک غربی) پیروی می کردند را مورد بررسی قرار - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرکزی استان مرکزی - دادند.

دانشمندان متوجه شدند در خون افرادی که از رژیم پارینه سنگی پیروی می کردند، مقادیر زیادی ترکیب تری‌متیل‌آمین ان-اکسید - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرکزی استان مرکزی - (TMAO) وجود دارد. این ترکیب در معده فرد تولید شده و مقادیر زیاد آن منجر به بیماری - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرکزی استان مرکزی - های قلبی می شود. این ترکیب توسط نوع خاصی باکتری در بدن افراد پیروی کننده از رژیم پارینه سنگی، تولید می شود.

«Angela Genoni» - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرکزی استان مرکزی - پزشک ارشد این تحقیق معتقد است کمبود غلات در رژیم پارینه سنگی منجر به افزایش سطح این باکتری در بدن می شود:

«در رژیم پارینه سنگی فرد اجازه مصرف غلات را ندارد. می دانیم که غلات سرشار از نشاسته - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرکزی استان مرکزی - و فیبر و برای سلامت سیستم گوارش ضروری هستند. چون تری‌متیل‌آمین ان-اکسید در معده تولید می شود، کمبود غلات تنظیمات جمعیت باکتری های معده را به هم ریخته - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرکزی استان مرکزی - و منجر به افزایش این ترکیب در معده می شود.»

علاوه بر کمبود غلات، مصرف زیاد گوشت نیز بستر تولید تری‌متیل‌آمین ان-اکسید را مهیا کرده و احتمال جذب چربی های اشباع شده را تا دو برابر میزان توصیه شده افزایش می دهد. در رژیم غذایی پارینه سنگی تجمع باکتری - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرکزی استان مرکزی - های مفید نیز به هم خورده و علاوه بر مشکلات قلبی، مشکلات دیگری را هم برای سلامت فرد ایجاد می کند.

این تحقیق اخیراً در ژورنال European Journal of Nutrition به چاپ رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر راوش نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام خوب هستید؟ میتونم یه سوال بپرسم شهرک جوادیه مرکزی جارو برقی پاناسونیک MC-CJ913 هم تعمیر میکنید.
پاسخ: بله در شهرک جوادیه شهر مرکزی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone