🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  2. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  3. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  5. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26995.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت نمایش سرعتگیر به اپلیکیشن نقشه نشان اضافه شد

امروز دوم مرداد ماه ۹۸، کاربران اپلیکیشن نقشه نشان پیامی دریافت کردند که از اضافه شدن سرعت‌گیرها به این محصول ایرانی خبر می‌داد. به لطف این قابلیت می‌توانید پیش از رسیدن به سرعتگیرهای جاده، پیام هشداری ...

امروز دوم مرداد ماه ۹۸، کاربران اپلیکیشن نقشه نشان پیامی دریافت کردند که از اضافه شدن سرعت‌گیرها به این محصول ایرانی خبر می‌داد. به لطف این قابلیت می‌توانید پیش از رسیدن به سرعتگیرهای جاده، پیام هشداری دریافت کنید تا برای ترمز گرفتن از قبل آماده باشید.

البته قابلیت نمایش سرعتگیر چند روزی هست که به اپلیکیشن اضافه شده و بازدیدکنندگان از - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - غرفه نشان در نمایشگاه الکامپ نیز قادر به تست این قابلیت بودند، اما به نظر می‌رسد که تیم توسعه‌دهنده اپلیکیشن تصمیم گرفته که رونمایی رسمی از قابلیت را به امروز موکول کند.

نشان اولین اپلیکیشن نقشه و مسیریاب ایرانی است که از ابتدای نوروز ۹۷، قابلیت نمایش پلیس و دوربین‌های ثبت تخلف - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - را به نقشه خود اضافه کرد. اما حالا تصمیم گرفته که پا را فراتر گذاشته و حتی سرعتگیرهای جاده‌ای - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - را در تمام شهرهای ایران به شما نمایش بدهد.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان

نحوه کار قابلیت بدین صورت است که پیش از رسیدن به سرعتگیر، اپلیکیشن با یک بوق کوتاه و نمایش آیکن سرعتگیر روی نقشه این موضوع را به اطلاع شما می‌رساند تا سرعت خود را به آسانی تنظیم کنید. نکته خوب اینکه نشان برای سرعتگیرهای نزدیک به هم، فقط یک پیام هشدار به شما می‌دهد تا بابت صدای ایجاد شده آزرده خاطر نشوید.

گفتنی است که این قابلیت کاربردی هنوز در بسیاری از مسیریاب‌های خارجی از جمله ویز هم وجود ندارد. البته با توجه به بحث‌های پیش آمده در فروم اپلیکیشن ویز، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - به نظر می‌رسد که این مسیریاب خارجی هم در پی اضافه کردن این قابلیت است اما در حال حاضر نشان تنها اپلیکیشن مسیریابی است - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - که چنین قابلیتی را برای خیابان‌های ایران ارائه می‌کند.

«مبین کوچکی» کارشناس توسعه کسب و کار مسیریاب نشان در گفتگو با دیجیاتو، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - اعلام کرد که تیم توسعه‌دهنده حدود شش الی هفت ماه مشغول آماده‌سازی این قابلیت - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - بوده و در این راه با چالش‌هایی هم مواجه شده است:

«ما در درجه اول با گزارشات کاربران، یک سری سرعتگیرها در معابر را شناسایی کردیم. اما مشکلی که پیش آمد این بود که خیلی‌ها گزارش غلط ارسال کرده بودند و این موضوع - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - دقت - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - قابلیت را پایین می‌آورد. - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - برای همین تیم برنامه‌نویسی ما الگوریتم هوشمندی طراحی کرد که در تایم‌های بدون ترافیک - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - و در شرایط نرمال، افت سرعت ناگهانی خودروها را در نقاط خاص را پایش می‌کرد. بدین ترتیب از ترکیب این موضوع با گزارشات کاربری توانستیم به دقت خوبی در قابلیت نمایش سرعتگیرهای جاده‌ای برسیم.»

کوچکی در ادامه صحبت‌هایش به ما گفت - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - که طبق آزمایش‌های میدانی انجام شده، به طور میانگین ۸۵% سرعتگیرهای خیابان‌های تهران و مشهد و تقریبا ۵۰% سرعت‌گیرهای کوچه‌های تهران و - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - مشهد در اپلیکیشن پوشش داده می‌شوند و - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - این آمار با کمک گزارشات کاربران رو به افزایش است.

تیم نشان با اضافه کردن این ویژگی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - امیدوار است که ضمن کمک به آسایش بیشتر سرنشینان خودرو، بتواند در - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - کمک به کاهش هزینه‌های - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - نگهداری خودرو نیز نقش بسزایی داشته باشد. برای دانلود - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - آخرین نسخه مسیریاب نشان می‌توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده یا از لینک‌های زیر استفاده نمایید.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان

مسیریاب و - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - نقشه نـشــان

سازنده: نشان قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 20.8 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone