🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  3. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27017.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

علی بابا قوی ترین پردازنده جهان با معماری RISC-V را معرفی کرد

گروه «علی بابا» در راستای تلاش چینی ها برای کاهش وابستگی به کمپانی های آمریکایی، از یک پردازنده بومی با ۱۶ هسته پردازشی رونمایی کرد. هلدینگ علی بابا که عنوان بزرگترین کمپانی تجارت الکترونیک چین را ...

گروه «علی بابا» در راستای تلاش چینی ها برای کاهش وابستگی به کمپانی های آمریکایی، از یک پردازنده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر همدان استان همدان - بومی با ۱۶ هسته پردازشی رونمایی کرد.

هلدینگ علی بابا که عنوان بزرگترین کمپانی تجارت الکترونیک چین را یدک می کشد، سال گذشته واحد ویژه ای به نام Pingtouge را با تمرکز بر تحقیق - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر همدان استان همدان - و توسعه چیپ‌های مدرن راه اندازی کرد و حالا این مجموعه از پردازنده Xuantie 910 به عنوان نخستین دستاورد - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر همدان استان همدان - شاخص خود رونمایی کرده است.

فرکانس هسته اصلی پردازنده Xuantie 910 برابر ۲.۵ گیگاهرتز اعلام شده و امتیاز Coremark آن ۷.۱ مگاهرتز است. آنگونه که کمپانی چینی اعلام کرده این پردازنده با محاسبات ۶۴ بیتی سازگاری دارد و می توان در تولید میکروکنترلرها (MCU)، چیپست، ارتباطات - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر همدان استان همدان - 5G، هوش مصنوعی و - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر همدان استان همدان - زیر ساخت اینترنت اشیاء از آن استفاده کرد.تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر همدان استان همدان

این محصول بر پایه فرایند ۱۲ نانومتری و معماری متن باز RISC-V طراحی شده که بر خلاف - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر همدان استان همدان - مدل تجاری ARM تحت تاثیر - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر همدان استان همدان - تحریم های ایالات - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر همدان استان همدان - متحده قرار ندارد و - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر همدان استان همدان - هزینه های تولید چیپ را تا ۵۰ درصد کاهش خواهد داد. علی بابا درباره مزایای آن - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر همدان استان همدان - می گوید:

پردازنده مبتنی بر RISC-V برای پردازش آن دسته از داده های IoT در حوزه های هوش مصنوعی، شبکه سازی، حمل و نقل خودکار و سرورهای اج طراحی شده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر همدان استان همدان - که نیازمند محاسبات سنگین - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر همدان استان همدان - هستند.

Xuantie 910 نه تنها ۴۰ درصد از قوی ترین پردازنده مبتنی بر RISC-V قوی تر است بلکه دستورالعمل های ۱۶ بیتی را فشرده سازی کرده و برخلاف دیگر تراشه های RISC-V از نظر عملیات های خارج از نوبت هم بسیار بهینه عمل می کند. کمپانی چینی احتمالا تولید انبوه پردازنده را به شرکت های دیگر واگذار خواهد کرد.

پکن بیش از این از تولیدکنندگان خواسته بود با در پیش گرفتن تدابیر جدید حداقل ۴۰ - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر همدان استان همدان - درصد از نیاز کشور به پردازنده را در داخل مرتفع کنند و این در حالی است که فعلا ۱۵ درصد نیاز این کشور بومی سازی شده است.

 

تماشا کنید: با ربات خدماتی جدید علی بابا آشنا شوید

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone