🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  5. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29870.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات ۱۰۰ میلیون کاربر سایت کورا به سرقت رفت

سایت پرسش و پاسخ « کورا » از هک شدن داده های شخصی حدود ۱۰۰ میلیون کاربر این پایگاه به دلیل نفوذ هکرها به سیستم های سایبری خبر داده است. کورا یکی بزرگترین سایت های ...

سایت پرسش و پاسخ « کورا » از هک - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - شدن داده های شخصی حدود ۱۰۰ میلیون کاربر این پایگاه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - به دلیل نفوذ هکرها به سیستم های سایبری خبر داده است.

کورا یکی بزرگترین سایت های پرسش و پاسخ دنیا است و میلیون ها کاربر برای یافتن پاسخ سوالات خود هر روزه به آن مراجعه می کنند. «آدام دی آنجلو»، مدیرعامل کورا با انتشار پستی در وبلاگ این سایت از - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - افشای اطلاعات - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - شخصی بسیاری از کاربران و تلاش - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - برای رفع مشکل خبر داد:

به تازگی متوجه شده ایم که داده های تعدادی از کاربران به خاطر دسترسی غیرمجاز و مخرب به یکی از سیستم ها در خطر قرار گرفته است. ما - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - به سرعت در حال بررسی شرایط و انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از وقوع چنین رویدادهایی در آینده هستیم.

در این - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - رخنه امنیتی اطلاعات حساب های کاربری نظیر نام، آدرس ایمیل و پسوردهای - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - رمزنگاری شده ۱۰۰ میلیون نفر به دست هکرها افتاده است. دیگر داده های به سرقت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - رفته شامل محتوای عمومی مثل پرسش و پاسخ ها و نظرات و همچنین محتوای غیرعمومی از - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - جمله پیام های خصوصی و امتیازهای منفی است.

به گفته دی آنجلو این سایت به کاربران در مورد احتمال افشای اطلاعتشان هشدار داده و از آنها - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - خواسته رمزهای عبورشان ار - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - تغییر دهند. کورا همچنین از همکاری - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - با یک تیم جرم یابی قانونی دیجیتال برای بررسی رخنه امنیتی و در جریان گذاشتن مقامات مسئول نیز خبر داده است.تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان

ظاهرا تیم تخصصی این سایت موفق به شناسایی دلیل اصلی این رویداد شده اما بررسی های بیشتر برای بهبود راهکارهای امنیتی و جلوگیری از وقوع دوباره این مشکل کماکان در جریان است.

طی هفته جاری نیز هکرها با نفوذ به دیتابیس سیستم موفق به سرقت اطلاعات - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - ۵۰۰ میلیون مشتری گروه هتل های ماریوت شده بودند. این داده ها شامل اسامی، آدرس ایمیل، شماره تلفن، اطلاعات کارت اعتباری و حساب‌های بانکی بود و خبر انتشار آن به قیمت کاهش ۶ درصدی ارزش سهام ماریوت تمام شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone