🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35661.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نظارت بر خرابی تجهیزات ارتش آمریکا به هوش مصنوعی محول می شود

نظارت بر صحت و درستی عملکرد میلیون ها قطعه تجهیزاتی که توسط نظامیان مورد استفاده قرار می گیرند از جمله مهم ترین وظایف و اولویت های ارتش های جهان است. در همین راستا نیز ارتش ...

نظارت بر صحت و درستی عملکرد میلیون ها قطعه تجهیزاتی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر لارستان استان فارس - که توسط نظامیان مورد استفاده قرار می گیرند از جمله مهم ترین وظایف و اولویت های ارتش های جهان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر لارستان استان فارس - است. در همین راستا نیز ارتش آمریکا بر آن شده تا نوعی دستیار هوش مصنوعی را برای نظارت بر این تجهیزات مورد استفاده قرار دهد. نرم افزار یادگیری ماشینی مد نظر ارتش آمریکا توسط شرکتی به نام Uptake Technologies توسعه یافته که مقر اصلی اش در شیکاگو قرار دارد و قرار است پیش بینی کند که ماشین آلات و تجهیزات نظامی این کشور چه زمانی به تعمیر نیاز دارند. در صورت تشخیص این مساله نیز پیش از آنکه خرابی تجهیزات دردسرساز شود هوش مصنوعی موضوع - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر لارستان استان فارس - را با مکانیک های ارتش در میان خواهد گذاشت.

طرح پایلوت این پروژه قرار است روی ده ها تجهیزات زرهی پیاده نظام آمریکا اجرایی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر لارستان استان فارس - شود. برای این منظور نیز سنسورهای نصب شده در موتورهای وسایل نقلیه ابتدا اطلاعاتی نظیر دمای هوا را ثبت کرده و آن را به نرم افزار Uptake انتقال می دهند. نرم افزار نیز با کمک یادگیری ماشینی به دنبال الگوهای خاصی در این دیتا می گردد که با ایرادات شناخته - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر لارستان استان فارس - شده در موتور ارتباط دارند.

ابی هانت در این باره به ورج گفته است:

پلتفرم ما مانند مغزی است که سیگنال ها را از تمامی این پایانه های عصبی [در موتور] گردآوری می کند و بازخورد می دهد. اگر به طور مثال سیستم خنک کننده تجهیزات دچار ایراد شده و کند عمل کند یا هر مشکل دیگری بروز کرده باشد به مسئولین مربوطه اطلاع داده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر لارستان استان فارس - می شود که طی یک یا - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر لارستان استان فارس - دو هفته آتی ممکن است نقل و انتقالات ارتش دچار مشکل شود.

در حال حاضر Uptake سرویس های - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر لارستان استان فارس - مشابهی را به واحدهای صنعتی ارائه می کند و با مشتریانی نظیر کاترپیلار و بوئینگ کار می کند. برای مثال این کمپانی نرم افزار ویژه ای را برای - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر لارستان استان فارس - یک شرکت انگلیسی فعال در زمینه انرژی توسعه داده که - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر لارستان استان فارس - عملکرد توربین های بادی آن را تحت نظر می گیرد که این مساله با در نظر داشتن هزینه بالای تولید توربین های بادی بسیار هوشمندانه است.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر لارستان استان فارس

قرارداد این شرکت با ارتش آمریکا البته چندان عظیم نیست و تنها یک میلیون دلار ارزش - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر لارستان استان فارس - دارد با این حال گامی رو به جلو برای ارتش آمریکا محسوب می شود تا استفاده های بهتری از یادگیری ماشینی داشته باشد. اشاره کنیم که همزمان برخی کارشناسان و متخصصان از آمریکا انتفاد کرده اند که چرا از یادگیری ماشینی استفاده لازم را نمی برد. - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر لارستان استان فارس - دیگران نیز هشدار داده اند - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر لارستان استان فارس - که ارتش آمریکا به خاطر فرهنگ داخلی خاص خود از جایگزین کردن انسان با ماشین خودداری می کند. با این حال اما Conley بر این باور است که اقدام اخیر میتواند گام موثری در راستای تغییر شرایط کنونی باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تاتین نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سایت ***** لباسشویی سپهر الکتریک SE70-568S شما را با بهترین قیمت و بالاترین گارانتی لارستان فارس شهر جدید لار تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone