🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  5. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43712.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

نسخه انگلیسی زبان دستیار هوشمند بیکسبی رسما در آمریکا منتشر شد

سامسونگ از آخرین موبایل پرچمدار خود گلکسی S8 و دستیار هوشمند ویژه آن به نام بیکسبی در ماه مارس سال جاری رونمایی کرد. اما از آن موقع تا کنون بیکسبی تنها می توانست که به زبان ...

سامسونگ از آخرین موبایل پرچمدار خود گلکسی S8 و دستیار هوشمند ویژه آن به نام بیکسبی در ماه مارس سال جاری رونمایی کرد. اما از آن موقع تا کنون بیکسبی تنها می توانست که به زبان کره ای صحبت کند و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تا امروز به خاطر کمبود منابع کافی از زبان انگلیسی بی بهره مانده بود. البته سامسونگ ماه گذشته پیش نمایشی از بیکسبی انگلیسی زبان را برای کاربران آمریکایی منتشر کرد، با این حال در نسخه مذکور تمام قابلیت های - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دستیار هوشمند را ارائه نکرده بود.

اما بالاخره امروز موعد انتشار نسخه انگلیسی زبان و کامل دستیار بیکسبی فرا رسیده و کاربران آمریکایی و کره ای می توانند همین حالا به آن دسترسی داشته باشند. به منظور استفاده از نسخه انگلیسی زبان بیکسبی لازم است که در ابتدا آخرین آپدیت نرم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - افزاری آن - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را دریافت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کنید.

یکی از خصوصیات خوب بیکسبی جابجایی سریع میان فرمان های صوتی، لمسی و متنی است

پس از این کار، کافیست دکمه اختصاصی بیکسبی در گلکسی S8 و S8 پلاس را فشار دهید و با گفتن "Hi Bixby" شاهد آغاز به کار این دستیار هوشمند باشید. بیکسبی قرار نیست که فقط ابزاری برای اجرای دستورات ساده شما باشد. سامسونگ این دستیار هوشمند را طوری طراحی کرده که می تواند رفتار - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شما و اولویت هایتان را متوجه شده و به مرور زمان آن ها را فرا بگیرد.

یکی از خصوصیات خوب بیکسبی که سامسونگ به میزان زیادی روی آن مانور داده، جابجایی بسیار ساده و سریع میان فرمان های صوتی، لمسی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و متنی است که کمپانی کره ای آن را - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - برگ برنده این دستیار هوشمند نسبت به - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دیگر دستیارهای رقیب قلمداد می کند.

بیکسبی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - با اپلیکیشن های پیش فرض سامسونگ نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تعامل عمیقی داشته و از پس انجام دستورات بین اپلیکیشنی هم بر می آید. همچنین تعامل با اپلیکیشن های شخص ثالث از طریق Bixby Labs نیز یکی از برنامه هایی است که سامسونگ برای تقویت ارتباط میان بیکسبی و اپلیکیشن ها در نظر گرفته است. - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خصوصیت ویژه بیکسبی این است که با «شناخت» یک اپلیکیشن نه فقط با قابلیت های اصلی، بلکه می تواند با امکانات متنوع و جنبه های مختلف آن هم تعامل برقرار کند.

اگر چه بیکسبی توسط دیوایس های گلکسی A7 (مدل 2017) و گلکسی نوت Fan Edition هم پشتیبانی می - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شود، اما در حال حاضر فقط دو موبایل S8 و S8 - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پلاس می توانند از مزایای نسخه انگلیسی زبان این دستیار هوشمند بهره - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مند شوند.

در انتها لازم است بدانید که سامسونگ در کنار اعلام خبر انتشار بیکسبی برای کاربران آمریکایی اعلام کرده که دستیار هوشمندش به زودی زبان های بیشتری را یاد می گیرد و در آینده برای دیوایس های بیشتری منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone