🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31939.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

این ابزار هک ارزان قیمت به راحتی قفل آیفون شما را باز می‌کند

برای مدتی طولانی شکستن قفل گوشی‌های هوشمند به ماموریتی غیر ممکن تبدیل شده بود اما در حال حاضر این کار با ابزار هکی که توسط کمپانی سلبرایت به دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی فروخته می‌شود ممکن ...

برای مدتی طولانی شکستن قفل گوشی‌های هوشمند به ماموریتی غیر ممکن تبدیل شده بود اما در حال حاضر این کار با ابزار هکی که توسط کمپانی سلبرایت به دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی فروخته می‌شود ممکن شده است؛ ابزاری که ظاهرا می‌توان آن را با قیمتی نزدیک به ۱۰۰ دلار در فروشگاه‌های آنلاینی مانند eBay پیدا کرد.

کمپانی سلبرایت در سال 2016 و هنگامی که دادگاهی در آمریکا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - اپل را موظف - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - به باز کردن قفل آیفون مهاجم مسلح سن برناردینو کرد مشهور شد. در آن زمان اپل از انجام درخواست - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - دادگاه سر باز زد زیرا انجام این کار نیازمند تعریف نسخه کاملا متفاوتی از iOS - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - بود که به عقیده این کمپانی افتادن آن به دست هکرها می‌توانست مشکلات زیادی را ایجاد کند. در آن زمان FBI مجبور شد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - از روش دیگری برای باز کردن قفل فرد مهاجم استفاده کند که سرانجام این کار به عقیده عده زیادی با همکاری سلبرایت محقق شد.

در این میان، بعضی از کاربران - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - ابزار هک سلبرایت، این دستگاه را با قیمت‌هایی نزدیک به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - ۱۰۰ دلار در حراجی‌های آنلاین به فروش می‌رسانند. همین قضیه باعث شده سلبرایت نگران باشد که از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - ابزارش به شکل غیر قانونی برای باز کردن گوشی‌های مردم استفاده شود. همچنین، اگر این دستگاه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - به درستی فرمت نشود، کاربر جدید آن به اطلاعات زیادی از استفاده  کننده قبلی دسترسی پیدا خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان

در همین راستا، محققی که چند نمونه از این ابزار هک را خریداری کرده بود، متوجه شد که از این دستگاه می‌توان نام گوشی و شناسه جهانی تجهیزات موبایل (IMEI) - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - استفاده کننده قبلی را به دست آورد که می‌توان از آن‌ها برای ردیابی اشخاص استفاده کرد. همچنین لیست مخاطبان و چت‌ها را هم می‌توان در مدل استفاده شده این دستگاه پیدا کرد.

جدا از این‌ها، کمپانی دیگری با نام گری شیفت هم از دستگاهی به نام گری کی برای باز کردن قفل آیفون استفاده می‌کند. این دستگاه که به وسیله درگاه شارژر به آیفون وصل می‌شود، قفل گوشی را با وارد کردن - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - ترکیب‌های عددی و حروفی ممکن باز خواهد کرد.

برای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - جلوگیری از این قضیه اپل قابلیتی را در iOS 12 به آیفون‌ها اضافه کرد که استفاده از درگاه شارژر در حالی که گوشی یک - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - ساعت بدون باز کردن قفل مانده بود را غیر ممکن می‌کرد. البته ظاهرا سازندگان گری کی از این چالش در نمونه‌های جدید دستگاه خود گذر کرده‌اند.

در نهایت می‌توان گفت که با حضور چنین ابزارهای هکی با قیمت‌های بسیار ارزان، اپل و گوگل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - با چالش‌های جدیدی برای محافظت از اطلاعات کاربران خود روبرو هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تندر نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
وقت بخیر میشه بگید منطقه چهارصد دستگاه زرین شهر مایکروفر سامسونگ MG402 هم تعمیر میکنید؟
پاسخ: بله در چهارصد دستگاه شهر زرین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone