🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  2. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  3. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41841.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ توسعه اندروید اوریو را برای پرچمداران خود آغاز کرده است

در حالی که سامسونگ هنوز اندروید 7.0 نوقا را برای موبایل ها و تبلت های اقتصادی و میان رده خود عرضه نکرده، گوگل نسخه نهایی اندروید 8.0 اوریو را منتشر ساخته است. با این همه، ...

در حالی که سامسونگ هنوز اندروید 7.0 نوقا را برای موبایل ها و تبلت های اقتصادی و میان رده خود عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران - نکرده، گوگل نسخه نهایی اندروید 8.0 اوریو را منتشر ساخته است. با این همه، سامسونگ به تازگی خبری هیجان انگیز برای مشتریان خود دارد و می گوید توسعه به روزرسانی اندروید 8.0 از همین حالا برای موبایل های گلکسی اس 8 و - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران - اس 8 پلاس آغاز - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران - شده است.

ورژن فرمور به روزرسانی اندروید 8 برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، احتمالاً به ترتیب با شماره مدل G955FXXU1BQI1 و G950FXXU1BQI1 شناخته می شود. هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه اوریو برای اسمارت فون ها منتشر نشده اما احتمال دارد سامسونگ مثل سال گذشته، یک بار دیگر برنامه ای برای تست نسخه بتای اندروید اوریو راه اندازی کند. به محض اتمام فاز بتا تست، به روزرسانی به صورت جهانی منتشر می شود.

اندروید 8.0 قرار است موبایل های هوشمند را سریع تر کند؛ خصوصاً در بخش هایی مانند مدت زمان بوت دستگاه. ورژن تازه اندروید همچنین فعالیت های پس زمینه را محدود و آنها را به شیوه ای بهتر مدیریت می کند که به بهبود کارایی سیستم و نیز عمر باتری بیشتر منجر می گردد. از دیگر قابلیت های سیستم عامل گوگل می توان به حالت تصویر در تصویر برای مولتی تسکینگ بهتر، نقاط نوتیفیکیشن و - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران - اپلیکیشن های آنی اندروید اشاره کرد.

از طرف دیگر، آپدیت اوریو بیش از 60 اموجی جدید با خود - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران - به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران - همراه می آورد و از کانال های نوتیفیکیشن، قابلیت Snooze برای اعلانات، گزینه های بیشتر برای مدیریت حافظه، منویی تازه برای باتری، - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران - آیکن های تطبیقی، کودک LDAC برای استریم صوتی از طریق بلوتوث، گاموت رنگی وسیع برای اپلیکیشن های تصویربرداری و چند قابلیت دیگر بهره مند شده است. سامسونگ شاید از تمام این قابلیت ها در به روزرسانی اندروید 8.0 خود استفاده نکند و - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلوگاه استان مازندران - معمولاً به شخصی هرچه گسترده تر این آپدیت ها می پردازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone