🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  2. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  3. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  4. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  5. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41843.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

قلم تشخیص سرطان، ممکن است یک روز به جراحان در برداشتن تومور بیماران کمک کند

محققان اخیراً «قلمی» توسعه داده اند که می تواند در عرض 10 ثانیه به جراحان در شناسایی سلول های سرطانی کمک کند. این ابزار می تواند یک روز در میان جراحی ها برای تشخیص سریع ...

محققان اخیراً «قلمی» توسعه داده اند که می تواند در عرض 10 ثانیه به جراحان در شناسایی سلول های سرطانی کمک کند. این ابزار می تواند یک روز در میان جراحی ها برای تشخیص سریع بافت های آلوده و حذف تومورها به صورت کامل مورد استفاده قرار گیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان

ضمناً امکان فریز کردن بافت ها و تحلیل شان به هنگام جراحی نیز وجود دارد که این - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - عمل هم 15 الی 20 دقیقه زمان می برد. محققان تگزاسی، با هدف تولید ابزاری سریع تر اما - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - کماکان دقیق دست به توسعه این قلم زده اند. MasSpec از مقدار ناچیزی آب -در حد 10 مایکرو لیتر- برای استخراج مولکول از بافت بدن شخص استفاده می کند. ترکیب آب و مولکول سپس از طریق تیوب هایی به دستگاهی دیگر فرستاده می شود که می - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - تواند رد پای سرطان را شناسایی کرده و به جراح اطلاع دهد.

محققان این دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - را - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - روی 253 شخص با نمونه بافت های سرطان پستان، - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - ریه، تیروئید و تخمدان و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - نیز بافت های سالم آزمایش کردند. قلم مورد اشاره توانست در 96 درصد مواقع، بافت های - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - سرطانی را از بافت های سالم - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - تشخیص دهد. از سوی دیگر، همین محققان به آزمایش MasSpec Pen روی موش ها نیز پرداختند و متوجه شدند دستگاه هیچ آسیبی به بافت نزده و باعث استرس حیوان نمی شود.

پیش از اینکه قلم MasSpec به صورت گسترده مورد استفاده قرار گیرد، لازم است - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - روی نمونه بافت های بیشتر آزمایش - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - شده و در جراحی های واقعی آزمایشی بیمارستان مورد استفاده قرار گیرد. علاوه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - بر این، دریافت تاییدیه وزارت غذا و دارو ایالات متحده هم گامی دیگر برای فراگیری هرچه بیشتر دستگاه است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone