🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39478.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

با آپدیت بعدی iOS، کاربران می توانند کاهش عمدی سرعت باتری را غیرفعال کنند

مدیرعامل اپل، تیم کوک اخیراً به صحبت درباره به روزرسانی بعدی سیستم عامل iOS 11 پرداخته که به کاربران اجازه می دهد کاهش عمدی پرفورمنس باتری موبایل خود را غیرفعال کنند. این قابلیت در حالی ...

مدیرعامل اپل، تیم کوک اخیراً به صحبت درباره به روزرسانی بعدی سیستم عامل iOS 11 پرداخته که به کاربران اجازه می دهد کاهش عمدی پرفورمنس باتری موبایل خود را غیرفعال کنند. این قابلیت در حالی در به روزرسانی آتی جای می گیرد که اپل طی ماه گذشته اعتراف کرد عمداً سرعت آیفون های قدیمی را کاهش می دهد تا از بروز مشکلات متعدد جلوگیری کند.

وی در بخشی از سخنان خود به نکته جالبی اشاره می کند و می گوید که هنگام انتشار به روزرسانی نرم افزاری و افزودن ویژگی کاهش سرعت دستگاه، به صورت واضح به مردم گفته شده بود که باید منتظر چه چیزی باشند، اما بسیاری از مردم اصلاً توجهی به موضوع نداشتند. این سخنان قرار نیست - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هیچ مسئله ای را توجیه کند اما احتمالاً با تفکر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در این باره که بسیاری از مردم، جزییات به روزرسانی ها را مطالعه نمی کنند - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و در حفاظت از موبایل شان به اپل اعتماد کرده اند، حق را به کوک بدهید.

این به روزرسانی، به صورت واضح تر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به کاربر اطلاع می دهد که آیفون - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در حال کاهش پرفورمنس است تا از خاموشی دستگاه جلوگیری کند

مدیرعامل اپل اضافه می کند که این به روزرسانی، به صورت واضح تر به کاربر اطلاع می دهد که آیفون به صورت خودکار در حال کاهش پرفورمنس است تا از خاموشی ناگهانی دستگاه جلوگیری کند. با این حال اگر از این قابلیت رضایت نداشته باشید، می توانید آن را کاملاً غیرفعال کنید؛ هرچند که ساکنین کوپرتینو این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - را به شما پیشنهاد نمی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کنند.

در نهایت گفتنی است که نسخه بتای بعدی iOS 11 قرار است اوایل - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ماه فوریه از راه برسد و بنابراین عرضه عمومی، احتمالاً در ماه مارس صورت می گیرد. - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اپل از همین حالا مجبور به سر و کله زدن با چند پرونده قضایی در زمینه کاهش سرعت آیفون شده و احتمالاً به نفعش باشد هرچه سریع تر اشتباهات پیشین را جبران کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone