🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39481.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کافه بازار یک نقشه بومی توسعه می‌دهد؛ پله‌ای جهت رسیدن به اهداف بزرگ‌تر

حسام میرآرمندهی، هم‌موسس و عضو هیات مدیره کافه‌بازار امروز در حاشیه بازدید «سورنا ستاری»، معاون علمی و فناوری رییس جمهور از این شرکت، خبر داد که کافه‌بازار در چهار ماه گذشته مشغول توسعه یک نقشه ...

حسام میرآرمندهی، هم‌موسس و عضو هیات مدیره کافه‌بازار امروز در حاشیه بازدید «سورنا ستاری»، معاون علمی و فناوری رییس جمهور از این شرکت، خبر داد که کافه‌بازار در چهار ماه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گذشته مشغول توسعه یک نقشه بومی برای شهری برای تهران بوده است و در آینده نزدیک آن را برای کل کشور توسعه خواهد داد.

موسس کافه‌بازار در گفتگو با دیجیاتو در خصوص هدف از توسعه و ارائه چنین نقشه‌ای در آینده می‌گوید: «هدف اصلی ما کاهش هزینه‌های حمل و نقل است؛ از تصادف گرفته تا برخورد با ترافیک. سرمایه‌گذاری ما - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به این جهت است تا مردم هزینه‌ جانی، مالی، سوخت و زمان را کاهش دهند.»

میرآرمندهی عنوان می‌کند که راننده‌ها در شرکت‌های تاکسی‌ اینترنتی هم قادر هستند از این سرویس بهره بگیرند. با این حال، وی عقیده دارد که تاکسی‌های اینترنتی ایرانی در سطحی ابتدایی قرار دارند - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که صرفاً کاربر می‌تواند از طریق آنها درخواست خودرو بدهد:

«لیفت و اوبر در مسائل بلند مدت و خودروهای خودران سرمایه‌گذاری کرده‌اند. کسب‌وکارهایی که در ایران کار تاکسی آنلاین انجام می‌دهند در حد صدا کردن تاکسی پیش رفته‌اند. سرمایه‌گذاری و موفقیت اصلی روزی است که بتوان در این حوزه خودروی خودران داشت و ما تصور می‌کنیم مسائل خودروهای خودران در ایران مشابه با کشورهای اروپایی و آمریکایی نخواهد بود. در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ایران، چین و هند تفاوت‌های جاده‌ای، فرهنگ رانندگی و اولویت‌ها در هزینه‌ها وجود دارد.»

موسس کافه‌بازار باور دارد که در داخل کشور، به شکل جدی نیاز به یک راهکار داخلی برای نقشه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هستیم. با این‌حال، آن را زیرساختی برای اهداف بزرگ‌تر شرکت خود می‌داند اما فعلاً - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تصمیمی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مبنی بر ارائه اطلاعات در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خصوص این اهداف بزرگ‌تر ندارد. وقتی از میرآرمندهی می‌پرسم که آیا در تصور ایجاد یک سرویس تاکسی آنلاین است، در پاسخ می‌گوید: «خیر، به شکل فعلی نه.»

او می‌گوید که خودروهای پیشرفته، خودران و همچنین بحث کاهش تصادفات به زیرساختی نیاز دارد که کافه‌بازار این زیرساخت را هدف قرار داده است، با این حال مشخص است که این شرکت اهداف بزرگ‌تری را با این - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نقشه دنبال می‌کند؛ نقشه‌ای که می‌توان آن را مقدمه‌ای بر یک پروژه بزرگتر در زمینه خدمات شهری به حساب آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone