اوایل امسال بود که اینتل از کلید خوردن پروژه ای تحت عنوان آتنا خبر داد و چند ماه بعد نیز هدف از - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر پل سفید استان مازندران - این - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر پل سفید استان مازندران - پروژه را دستیابی به عمر باتری بسیار بالا، شارژ سریع و 5G در لپ تاپ های فوق باریک و فوق سبک برای کاربران در حال حرکت عنوان نمود. حالا این شرکت شاخص بصری تازه ای را رونمایی کرده که نشان می دهد کدام لپ تاپ ها با معیارها و استانداردهای سفت و سخت پروژه آتنا همخوانی دارند.

نشان جدید اینتل که برای شناسایی این لپ تاپ ها طراحی شده عبارت Engineered for Mobile Performance یا «ساخته - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر پل سفید استان مازندران - شده برای کاربران سیار» را روی خود دارد و قرار است که از همین امروز روی لپ تاپ XPS 13 2-in-1 نصب گردد. در هفته های آتی نیز لپ تاپ های HP Elitebook 1040 و Elitebook 830 نیز همراه با این نشان به بازار عرضه شوند.

لپ تاپ های ایسر، ایسوس، - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر پل سفید استان مازندران - دل، اچ پی، لنوو و سامسونگ نیز در فصل تعطیلات همراه با نشان مذکور وارد - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر پل سفید استان مازندران - بازار - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر پل سفید استان مازندران - می شوند. همانطور که تایید میکنید لپ تاپ ها و پی سی ها غالبا مجموعه ای - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر پل سفید استان مازندران - از استیکرها و بج ها را - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر پل سفید استان مازندران - دارند که البته بسیاری از آنها توسط - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر پل سفید استان مازندران - کاربر نادیده گرفته می شوند. اینتل امیدوار است که با طراحی این شاخص بصری جدید لپ تاپ های سازگار با پروژه آتنا را از دیگران تمیز دهد و در برهه کنونی دست کم میتوانیم امیدوار باشید که آتنا کلید خورده است.